Contact blokje is vervangen de oude was inderdaad uitgelubberd.
Helaas geen oplossing,klok,dagteller en zoemer nog steeds problemen.
Wat nu??
Accu vervangen
Schakelaars vervangen en draden nagekeken
Contactblokje vervangen.
Nog steeds bij contact sleutel verwijderen gaat klok,dagteller op na een aantal minuten op nul!
Doet de deurzoemer niets,en binnenverlichting gaat niet aan bij openen deur!
Het meeste doet het wel als het contact aan staat!
Massa schakelaar bij zekeringen kast moet ik nog controleren
Zit die links onder bij de bestuurder,welke moet ik hebben?,voor een newby
Gr jor
PS:het lijkt gewoon of er een stroompje onderbroken wordt bij het verwijderen van de contact sleutel wat er normaal wel is zodat alles blijft lopen,radio springt ook volgens mij van geheugen af!
Het deed het allemaal prima!
Geloof totdat het contact blokje een keer doordraaide,zal dit kortsluiting gemaakt hebben en daardoor een zekering vernielt hebben!
Maar welke??
Direct onder de accu zit ook nog een massa aansluiting, die loopt verder door naar de versnellingsbak.
Draai die onder de accu eens los en maak het contact schoon en monteer hem dan weer.
Dat kan verklaren dat je wel goed kunt starten.
Some say..... he drives a dark red T4. Some say.... he is related to Harry62. All we know.... that he is called The Stig
Jor schreef:Ik ben erachter dat ik geen constante stroom meer heb,dus daar ga ik mee verder zekeringen checken enz
Zie andere topic
Dank
Als het zelfde probleem nog steeds is waarom open je dan een nieuw topic Krijg je waarschijnlijk weer de zelfde antwoorden/suggesties.
Die duitse jongen had een nieuwe radio aangesloten en kortsluiting gemaakt bij het ompolen van de gele en rode draad.
Als je begint met een stroomstoring zoeken is het eerste wat je doet: zekeringen controleren.
Had je misschien geld gespaard
Some say..... he drives a dark red T4. Some say.... he is related to Harry62. All we know.... that he is called The Stig