Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Draaiknop kachel doet het niet in het midden

vragen over de T5
Plaats reactie
marko t5 114
Berichten: 202
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:53
Locatie: Borger Hunebedhoofdstad
Contacteer:

Draaiknop kachel doet het niet in het midden

Bericht door marko t5 114 »

Dag mensen. Na een hele tijd afwezig te zijn op dit forum kom ik toch weer terug. Omdat ik een probleempje heb mijn mijn dierbare T5. De kachelbedieningsknop, om de luchtstroom te veranderen van voorruit - midden -voeten doet raar. Om de stand naar het midden te krijgen, draait de knop heel stroef, en er komt ook geen lucht uit de roosters. Alleen de voorruit en de voeten doen het. Ik krijg de knop wel heen en weer gedraaid, maar niet langs de stand van het midden. "Dan moet het hele dashboard er uit" was het commentaar van de garage. Ja lekker. Weet iemand hier waar het aan kan liggen? (kachel, klep, knop) en weet iemand een adres waar het voor iets minder kan dan bij de dealer :nuts
Mocht je iets weten, dan hoor ik het graag. Ik wou nog een paar jaartjes doorrijden met mijn bus.
marko t5 114
Berichten: 202
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:53
Locatie: Borger Hunebedhoofdstad
Contacteer:

Re: Draaiknop kachel doet het niet in het midden

Bericht door marko t5 114 »

Ik heb inmiddels ook al even de zoekfunctie gebruikt. (Ik wil jullie voor zijn) :nuts En ik hoop dat het inderdaad om een kabeltje van 9 euro gaat. Wie wil of wie kent iemand die mij daar wel bij wil helpen? Regio Assen - Emmen - Stadskanaal. Verder weg is ook niet (heel) erg. :jumpklap
Plaats reactie