Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

kuisen inlaatspruitstuk en egr

vragen over de T4
Plaats reactie
nabunneke
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 jul 2014, 15:42

kuisen inlaatspruitstuk en egr

Bericht door nabunneke »

dit is een vuil en vies werkje maar een goede vriend heeft me een formule gegeven waardoor het werk aanzienelyk vergemakkelykt het eerste wat je nodig hebt is een grote kuip waar minstens 12 liter inkan en uw spruitstuk , wat er niet in mag is uw egr klep
en halve liter aseton
10liter water
amonia amonjak 1 liter
olinezuur asidum crudikuemo
haal de grote brokken er alvast uit , wat het proces versnelt,leg uw spruitstuk in het bad te weken gedurende 12uren
afspoelen met water en het is weer netjes.
dit spul is niet gevaarlyk maar het is aan te raden om plastiek handschoenen te gebruiken ,het uitgewerkt product afgeven by de milieu dienst, zeker en vast niet in de riolering . ik hoor de vraag al komen waar haal ik die formule vandaan ik heb samen gewerkt met ruudje uit nl hy is ingenieur in de nanotechniek en heeft gewerkt in eindhoven by de ontwikkeling van daf motoren
we kennen mekaar nu al 15jaar in het oldtimer gebeuren ,we hebben het grootste respect voor mekaar we werken dagdagelyks samen en er vliegen belgen moppen en nl moppen over en weer met tranen in de ogen van het lachen ,maar ondanks onze leeftyd
zyn we noch zeer gedreven in wat we doen en daardoor komt onze diepe vriendschap zo zie je maar het kan ook anders weet je wel.
nou jongens veel plezier en tot de volgende
Plaats reactie