Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

coolbox T5GP

vragen over de T5
Gebruikersavatar
mettesboy
Berichten: 692
Lid geworden op: 28 jan 2007, 21:54
Locatie: Olen België

Re: coolbox T5GP

Bericht door mettesboy »

ik heb mezelf een cdf-25 aangeschaft...
Die kan je net dwars plaatsen tussen de voorste stoelen en de eerste zitbank. dan staat ie ineens geklemd, heb er wat wollen velcro opgeplakt om krassen te verhinderen.
In de breedte kan je hem natuurlijk ook zetten.
Kabel is net lang genoeg om vanuit de linker aansteker achteraan (die helaas net achter het schot van de dubbele cabine zit.....), onder het schot tot aan de vriezer te komen.

Wat een leuk ding zeg.......
Na een uurtje rijden vriest dat ding al. Had hem wat te hevig gezet op reis..... het waren appel-ijslollies geworden in plaats van brikjes appelsap.....
Handig is ook wel dat ie desgewenst automatisch uitvalt als je het contact afzet...

Op de 3 aansluitpunten in de wagen blijft altijd stroom op zitten, ook als het contact afstaat.... is dit altijd zo?
Bij de golf van mijn vrouw gaat de stroom eraf wanneer je de sleutel uit contact haalt.....
2005 T5Transporter Freedom LWB DC 96kw handgeschakeld
2010 Caravelle comfortline LWB DC 132kw handgeschakeld
2016 Caravelle highline LWB DC 150kw DSG
2022 Caravelle Comfortline LWB DC 150kw DSG 4Motion
Gebruikersavatar
astolk
Berichten: 178
Lid geworden op: 24 jul 2012, 20:53

Re: coolbox T5GP

Bericht door astolk »

Bij mij blijft er stroom op de sigarettenaansteker staan..

Bram
T5 GP 2011 deepblackpareleffect metallic
Marco B.
Berichten: 103
Lid geworden op: 01 okt 2013, 01:54

Re: coolbox T5GP

Bericht door Marco B. »

Hoi Bram,

Inderdaad weet wel dat veel anders is aan de GP maar dat de stoelen anders waren had ik niet gedacht.
Maargoed het is geregeld begrijp ik dus proost een gekoeld drankje maar jouw box of de mijne :camping

Groet,
Marco
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: coolbox T5GP

Bericht door ktmkrik »

mettesboy schreef:ik heb mezelf een cdf-25 aangeschaft...
Die kan je net dwars plaatsen tussen de voorste stoelen en de eerste zitbank. dan staat ie ineens geklemd, heb er wat wollen velcro opgeplakt om krassen te verhinderen.
In de breedte kan je hem natuurlijk ook zetten.
Kabel is net lang genoeg om vanuit de linker aansteker achteraan (die helaas net achter het schot van de dubbele cabine zit.....), onder het schot tot aan de vriezer te komen.

Wat een leuk ding zeg.......
Na een uurtje rijden vriest dat ding al. Had hem wat te hevig gezet op reis..... het waren appel-ijslollies geworden in plaats van brikjes appelsap.....
Handig is ook wel dat ie desgewenst automatisch uitvalt als je het contact afzet...

Op de 3 aansluitpunten in de wagen blijft altijd stroom op zitten, ook als het contact afstaat.... is dit altijd zo?
Bij de golf van mijn vrouw gaat de stroom eraf wanneer je de sleutel uit contact haalt.....
Heb je hier misschien een foto van hoe je de cdf-25 in je bus plaatst?
Ben ook op zoek en wil graag 1 waar een 1,5 liter fles in past maar dat valt nogal tegen om die te vinden.
Zo nog even kijken of de gaten waar de stoelen mee zijn bevestigd op te ruimen zijn zodat je wat meer ruimte tussen de stoelen kan creëren zodat de WAECO BordBar TB 15 tussen de stoelen gaat passen.
Plaats reactie