Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Lichtzoemer

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33815
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Lichtzoemer

Bericht door Multivan Generation »

Harry 341 schreef:Het is dus idd de 563A..... grtz.Harry
Dat is allemaal leuk en aardig Harry,
maar is het nu daarmee opgelost of niet?
Daar zitten we al een paar dagen op te wachten :jump :gekte :lach :adhd
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Lichtzoemer

Bericht door Harry 341 »

Kweenie....heb dat ding vanochtend gehaald....maar nog geen tijd om in te bouwen... :muur
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
wichael
Berichten: 61
Lid geworden op: 03 jul 2014, 18:59

Re: Lichtzoemer

Bericht door wichael »

Effe een kick omhoog.
En dan niet ivm met het part nummer maar het gevalletje zoemer.

Tot vandaag had ik zo ver ik wist geen zoemer in mijn T4, tot vandaag plotseling vanuit het niets de in mijn gedachte niet aanwezige zoemer begint te zoemen :ie
Dus ik heb wel een zoemer en die dacht vandaag ik ga gewoon effe zoemen, dat heeft ie 3 keer gedaan en nou is hij dus weer foetsie.

Deurcontact werkt en is vorige maand weer helemaal schoongemaakt, binnenverlichting geen probleem.
Zoemer ging ook af met een dichte deur toen ik de sleutel uit het contact haalde en de lichten nog aan had, toen ik de deur opende hield hij weer op. Deur dicht en hij was er weer, niet helemaal hoe het hoort lijkt mij.

Relais 36 gevonden, maar wat doet dat ding verder, alleen maar zoemen of nog meer functies?

Nu de zoem zich heeft laten horen wil ik hem niet meer laten gaan :bonk
Plaats reactie