Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Toch ff voorstellen.......

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
De Konjel
Berichten: 84
Lid geworden op: 03 jan 2015, 10:00

Toch ff voorstellen.......

Bericht door De Konjel »

Hallo, denk doe me toch maar ff voorstellen………..
Mijn naam is Bart en kom uit het Brabantse land, Hilvarenbeek om precies te zijn.
Altijd wel in de auto’s gezeten en vooral oude VW’s………
Ben op dit forum beland omdat ik na 25 jaar eindelijk m’n vrouw zo ver heb gekregen om een T4 camper aan te schaffen. Afgelopen jaar als proef met z’n vieren met een T4 California Coach met hefdak op vakantie geweest en dat is super goed bevallen.
Ben blij dat we dat gedaan hebben. Geeft een goed gevoel dat het niet alleen leuk er uit ziet maar ook gewoon echt leuk is…….
We zijn eigenlijk pas net aan het zoeken. Weet in ieder geval wel wat we willen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een T4 California Coach met hefdak, een 2,5tdi motor en airco. Moet eigenlijk al zo compleet mogelijk zijn. Heb geen zin om nog van alles te moeten repareren. Bij wijze van spreken vandaag kopen, morgen op vakantie. Oja wil eigenlijk geen witte maar weet niet of dat een struikelblok wordt.
Ben er wel uit dat ik een “af fabriek” Westfalia wil. Geen eigenbouw of zo. Niet dat die minder of slechter zijn maar dat is gewoon wat ik wil. Genoeg eisen zou ik zeggen!!
Er is hier in ieder geval veel leesvoer om goed voorbereid op zoek te gaan……….

Groetjes, BART
Gebruikersavatar
JanP
Berichten: 467
Lid geworden op: 19 jan 2012, 18:07
Locatie: ZW Drenthe

Re: Toch ff voorstellen.......

Bericht door JanP »

Dag Bart, welkom hier!
En succes met je speurtocht.
Mijn T5 Caravelle is inmiddels ingeruild op een Passat.
Plaats reactie