Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Display tussen tellers in

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
matramurena
Berichten: 80
Lid geworden op: 12 dec 2014, 20:33
Locatie: Brekkestø, NO

Display tussen tellers in

Bericht door matramurena »

Ben ik weer met een vraag.... De wagen heeft nog voldoende aandachtspunten dus dat zal wel vaker voor komen.

De display tussen de twee tellers werkt volgens mij maar voor de helft. De lampjes van airbag, groot licht, handrem etc geeft hij goed aan, maar volgens mij moet daar onder nog een LCD schermpje zitten? Ik kan bijvoorbeeld nergens de buitentemp aflezen.

Klopt het dat er daar een LCD-schermpje behoord te zitten of is dat een optie geweest?

Groet,
Martijn
MrMillion
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 mei 2012, 21:56
Locatie: Oldehove

Re: Display tussen tellers in

Bericht door MrMillion »

Daar zit inderdaad niks :). Je hebt boordcomputers gehad met het scherm linksonder. Dus bij het klokje (zeer schaars) en in het midden een volledig scherm (fis) weet niet of ze bij de t4 ook halve mfa schermen hadden
Gebruikersavatar
matramurena
Berichten: 80
Lid geworden op: 12 dec 2014, 20:33
Locatie: Brekkestø, NO

Re: Display tussen tellers in

Bericht door matramurena »

Vond in een instructieboekje online dat ze een half scherm hadden tusssen de tellers. Maar nader onderzoek leert mij dat ik ook niet de knop heb om de boordcomputer te bedienen, dus het scherm zal er wel niet zitten.

Ik heb links enkel de tijd en rechts de km/dagteller in de displaytjes. Zou graag de buitentemp aflezen maar die heb ik nergens staan (of het moet op de climatronic zijn want daar is weinig van af te lezen met een half-werkend scherm).

Martijn
Plaats reactie