Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Eindelijk heb ik hem!

vragen over de T5
Plaats reactie
Ruud PS
Berichten: 85
Lid geworden op: 28 jan 2007, 11:32

Eindelijk heb ik hem!

Bericht door Ruud PS »

Bijna zeven maanden gewacht, maar sinds 31 aug. mag ik in mijn nieuwe Multivan rijden, eindelijk.
Wat is beter: dat ie lekker naar nieuw ruikt, stiller, iets soepeler wat betreft motor icm automaat (kan natuurlijk nieuwigheid zijn), perfecte radio-ontvangst met goed geluid, VW telefooncarkit werkt voortreffelijk. Xenon licht, wat een stoot licht komt daaruit! Climatcontrol heerlijk. Stoelverwarming, mijn vrouw zit nu al op standje 3 verwarming, in de zomer! Regensensor zeer gemakkelijk.
Wat is minder: Ik moet nog behoorlijk wennen aan de ingebouwde navigatie, slecht stemgeluid, volgens mij minder dan mijn vorige zeven jaar oude VDO nav. De electrische rechter schuifdeur heeft kuren, gaat of niet open, of als die open is, wil niet dicht. Afwerking van de tussenwand met alle noodzakelijke aanpassingen is knudde. Schandalig om zoveel geld te vragen voor zo'n matige afwerking. Verder moet ik nog ook wennen aan het sportonderstel.
Alarm werkt wel goed, misschien wel te goed, want ik vergeet dat mijn hond erin zit en dan gaat het alarm af. De binnenbeveiliging kan wel worden uitgeschakeld, maar dat moet telkens opnieuw.

Wordt vervolgd.
Gebruikersavatar
jan uit belgië
Berichten: 228
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:35
Locatie: Lovendegem (belgië)
Contacteer:

Bericht door jan uit belgië »

Hoy Ruud P S,
Zou zo zeggen, houd hem maar
het is een prima bus.
Verder wens ik u veilige km.
Gr..............JanT5-30
Plaats reactie