Beetje jammer dan,
dat de garage daar vooraf ook naar even naar gekeken had.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Hoog koelvloeistof verbruik
- Multivan Generation
- Berichten: 33714
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: Hoog koelvloeistof verbruik
Is dat niet een onderdeel dat het gewoon doet of kapot is?
- Multivan Generation
- Berichten: 33714
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: Hoog koelvloeistof verbruik
zou het regelmatig moeten doen maar ze willen wel eens gaan lekken.
Soms is het dan een kwestie van uit elkaar halen en de O-ring vervangen.
Beter is wellicht om, gezien de leeftijd van de auto, meteen een nieuwe te plaatsen.
Maar er zal een reden geweest zijn om de andere werkzaamheden te laten uitvoeren,
vandaar dat ik het dan een beetje vreemd vind, dat naar dat pompje toen niet gekeken is.
Lekkage is niet ineens volle bak.. maar sluipt er langzaam aan in..
Soms is het dan een kwestie van uit elkaar halen en de O-ring vervangen.
Beter is wellicht om, gezien de leeftijd van de auto, meteen een nieuwe te plaatsen.
Maar er zal een reden geweest zijn om de andere werkzaamheden te laten uitvoeren,
vandaar dat ik het dan een beetje vreemd vind, dat naar dat pompje toen niet gekeken is.
Lekkage is niet ineens volle bak.. maar sluipt er langzaam aan in..
Re: Hoog koelvloeistof verbruik
Peter,dit soort opmerking heb je al vaker gemaakt.
Ik vindt het nergens op slaan,je gaat geen onderdelen vervangen die nog goed werken,en dus niet defect zijn.
Komt bij dat niet iedereen daar het budget voor heeft....betere controle bij een grote beurt is inderdaad wel eens nodig.
Maar na 3000 km (weer) iets kapot kan volgens mij altijd gebeuren...
Grt.Harry
Ik vindt het nergens op slaan,je gaat geen onderdelen vervangen die nog goed werken,en dus niet defect zijn.
Komt bij dat niet iedereen daar het budget voor heeft....betere controle bij een grote beurt is inderdaad wel eens nodig.
Maar na 3000 km (weer) iets kapot kan volgens mij altijd gebeuren...
Grt.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
- Multivan Generation
- Berichten: 33714
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: Hoog koelvloeistof verbruik
Ho Harry --> Stop..Harry 341 schreef:Peter,dit soort opmerking heb je al vaker gemaakt.
Ik vindt het nergens op slaan,je gaat geen onderdelen vervangen die nog goed werken,en dus niet defect zijn.
Komt bij dat niet iedereen daar het budget voor heeft....betere controle bij een grote beurt is inderdaad wel eens nodig.
Maar na 3000 km (weer) iets kapot kan volgens mij altijd gebeuren...
Grt.Harry
Ik schreef niet dat dat onderdeel vervangen had MOETEN worden.
Ik bedoelde, dat als er een reden is voor de eerder genoemde werkzaamheden,
dat de monteur ook even 2 minuten verder had kunnen kijken dan zijn neus lang was.
Nu kost het Sinja een extra garagebezoek.
En ja, pech kun je altijd hebben.
Re: Hoog koelvloeistof verbruik
Ik denk ook dat het pech is geweest. Anders kan ik elk garagebezoek wel gaan zeggen dat ik alle onderdelen vervangen wil hebben omdat het zo'n oude bus is, dat is ook niet echt een optie.
Ik zie het zo; ik heb weer even met mijn dikke buik kunnen pronken.
Ik zie het zo; ik heb weer even met mijn dikke buik kunnen pronken.
Re: Hoog koelvloeistof verbruik
En dan kan ik wetenIcebox schreef:Ik denk ook dat het pech is geweest. Anders kan ik elk garagebezoek wel gaan zeggen dat ik alle onderdelen vervangen wil hebben omdat het zo'n oude bus is, dat is ook niet echt een optie.
Ik zie het zo; ik heb weer even met mijn dikke buik kunnen pronken.
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw.