Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
midden ventilator rammelt
midden ventilator rammelt
Hallo ik zit met het volgende probleempje
Als de auto nog koud is en ik start hem dan hoor je de midden ventilator aardig rammelen of schaven naar gelang de wagen warm word verdwijnd dit
hoe kan ik dit het beste oplossen ?? kan ik er gemakkelijk bij komen??
Ik hoor het graag van jullie alvast mijn dank voor de reacties en misschien dat er iemand is die me ermee kan helpen in de buurt van Valkenswaard hoor ik het graag en dan staat de te pruttelen.
Als de auto nog koud is en ik start hem dan hoor je de midden ventilator aardig rammelen of schaven naar gelang de wagen warm word verdwijnd dit
hoe kan ik dit het beste oplossen ?? kan ik er gemakkelijk bij komen??
Ik hoor het graag van jullie alvast mijn dank voor de reacties en misschien dat er iemand is die me ermee kan helpen in de buurt van Valkenswaard hoor ik het graag en dan staat de te pruttelen.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Bedoel je dat je een middenkachel hebt die rammelt?
Of dat er een rammeltje zit bij de middelste uitstroomroosters van het dashboard?
Middenkachel kun je vanaf onderen goed bij.
groeten Peter
Of dat er een rammeltje zit bij de middelste uitstroomroosters van het dashboard?
Middenkachel kun je vanaf onderen goed bij.
groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Multivan Generation
- Contacteer:
Middenrooster?
Bedoel je dat je een extra kachel hebt in de passagiersruimte en dat die een beetje lawaai maakt?
Dus de vraag: Heb je een extra kachel in de buurt van de schuifdeur, bedoel je die?
Bedoel je dat je een extra kachel hebt in de passagiersruimte en dat die een beetje lawaai maakt?
Dus de vraag: Heb je een extra kachel in de buurt van de schuifdeur, bedoel je die?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Multivan Generation
- Contacteer:
- René
- Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.
Geluid wordt waarschijnlijk geproduceerd door de ventilator zelf, lagerwerk zal wel aan vervanging toe zijn. Geluid lijkt veel op aanlopen wat inderdaad na verloop van tijd vanzelf verdwijnt. Ventilator zit achter je airbag kast of dashboard kastje, daar moet je even kijken. Bij de middenrooster zit verder niets mechanisch.
René
René
- Multivan Generation
- Contacteer:
In je dashboardkastje in de zwarte binnenkant van de klep zit een klepje aan weerskanten, dit openklappen en dan de pennetjes van het scharnier naar binnen toe verwijderen,
Daarna de klep verwijderen,
Vervolgens de beugeltjes aan de bovenzijde losschroeven
dan in het bakje onder het kastje (voor zover van toepassing) 4 schroeven losmaken.
Aan de onderzijde van dat bakje links tegen de middenconsole een schroefje los.
en aan de rechterkant de deur openen en het onderste afdekkapje verwijderen en het boutje losdraaien en voila
alles open aan die kant
groeten Peter
Daarna de klep verwijderen,
Vervolgens de beugeltjes aan de bovenzijde losschroeven
dan in het bakje onder het kastje (voor zover van toepassing) 4 schroeven losmaken.
Aan de onderzijde van dat bakje links tegen de middenconsole een schroefje los.
en aan de rechterkant de deur openen en het onderste afdekkapje verwijderen en het boutje losdraaien en voila
alles open aan die kant
groeten Peter
Re: midden ventilator rammelt
Even een thanks aan de beantwoorders.. mijn rammel/schraap is ook opgelost.
Toch top wat hier allemaal te vinden is als je zoekt. Mn boekjes konden niet helpen
Toch top wat hier allemaal te vinden is als je zoekt. Mn boekjes konden niet helpen