bart seinwezen schreef:Goh, dat is een interessant weetje... ik heb ook net de ombouw achter de rug en was al van plan eens met de heren RDW te gaan bellen... toch wonderlijk, want op het kenteken van de donor stond syncro nadrukkelijk vermeld...
Wij reden al jaren rond met een TDI motor erin terwijl op ons kenteken nog altijd 2.4 D stond. Vaak, als je onderdelen ergens wilt bestellen, vragen ze naar je kenteken en het werd er niet gemakkelijker op. Nu we ook omgebouwd hebben naar 4WD hebben bewust gekozen zowel de 2.5 TDI als de 4WD op kenteken te laten zetten om deze onnodige gesprekken te voorkomen bij een dealer of andere zaken waar je spul voor je auto kunt kopen omdat het volgens hun niet zou passen of hun systeem het weer eens niet weet of kent.
De keurmeester zei: "Het is niet verplicht om op kenteken te zetten! "
Wij hebben er dus voor gekozen dit wel te doen. Ook om de auto verkoopbaar te houden, mocht er iets gebeuren waardoor we 'm zouden moeten verkopen.
Ik/wij hopen dat je iets hebt aan deze info.
Succes
J vd Pal schreef:Dank voor de waarschuwing Hans. Wat was de uitleg van de RDW hierover? Wel raar dat dat niet duidelijk wordt aangegeven.
Wij hebben er niet naar gevraagd. Misschien had het wel te maken met dat onze bus officieel nog een grijs kentekenbus (met camperintertieur) was. Geen idee. Wij maken ons daar ook niet druk om, we zijn al lang blij dat ze zo vriendelijk en behulpzaam waren.