Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Syncro vraag aan de kenners

vragen over de T4
Gebruikersavatar
De Konjel
Berichten: 84
Lid geworden op: 03 jan 2015, 10:00

Re: Syncro vraag aan de kenners

Bericht door De Konjel »

Pascal-141 schreef:
De Konjel schreef:
Hanssyncro schreef:
Ik snap je reactie niet zo goed! Zoals je kunt zien of lezen ben ik al geholpen door de heren hierboven.
Evengoed bedankt want je bedoelingen zullen vast goed zijn.
:groteogen Hmmmmm.............. Jammer van deze reaktie! Ik denk dat mensen die technische kennis hebben de volgende keer wel twee keer na denken voor zij reageren op een vraag.............. :groteogen :groteogen :groteogen
Waarom zouden die mensen 2x nadenken om te antwoorden ? Er werd toch niks verkeerd gezegd ?
En de topicstarter zijn vragen zijn toch beantwoord ? :nuts

Wordt inderdaad niks verkeerd gezegd! Is gewoon jammer dat wat extra info niet wordt gewaardeerd. Dat is eigenlijk alles....
Slotje er op??
Hanssyncro
Berichten: 925
Lid geworden op: 22 okt 2015, 16:01
Locatie: Maasbracht

Re: Syncro vraag aan de kenners

Bericht door Hanssyncro »

De Konjel schreef:
Pascal-141 schreef:
De Konjel schreef:
:groteogen Hmmmmm.............. Jammer van deze reaktie! Ik denk dat mensen die technische kennis hebben de volgende keer wel twee keer na denken voor zij reageren op een vraag.............. :groteogen :groteogen :groteogen
Waarom zouden die mensen 2x nadenken om te antwoorden ? Er werd toch niks verkeerd gezegd ?
En de topicstarter zijn vragen zijn toch beantwoord ? :nuts

Wordt inderdaad niks verkeerd gezegd! Is gewoon jammer dat wat extra info niet wordt gewaardeerd. Dat is eigenlijk alles....
Slotje er op??
We dwalen van mijn vraag af en ik denk niet dat dit de bedoeling is. Ik was al geholpen met Pascal's en Peter's reactie. Ik heb munzungulu, die de link naar wiki plaatste toch bedankt? Waar maak je dan zo'n probleem vanKonjel?

Wij kunnen weer verder en daar ging het om! Nogmaals allen bedankt voor jullie hulp!
Groetjes, Petra
Gebruikersavatar
De Konjel
Berichten: 84
Lid geworden op: 03 jan 2015, 10:00

Re: Syncro vraag aan de kenners

Bericht door De Konjel »

Hanssyncro schreef:
De Konjel schreef:
Pascal-141 schreef:
Waarom zouden die mensen 2x nadenken om te antwoorden ? Er werd toch niks verkeerd gezegd ?
En de topicstarter zijn vragen zijn toch beantwoord ? :nuts

Wordt inderdaad niks verkeerd gezegd! Is gewoon jammer dat wat extra info niet wordt gewaardeerd. Dat is eigenlijk alles....
Slotje er op??
We dwalen van mijn vraag af en ik denk niet dat dit de bedoeling is. Ik was al geholpen met Pascal's en Peter's reactie. Ik heb munzungulu, die de link naar wiki plaatste toch bedankt? Waar maak je dan zo'n probleem vanKonjel?

Wij kunnen weer verder en daar ging het om! Nogmaals allen bedankt voor jullie hulp!
Inderdaad Hans!! Waar maak ik ook zo'n probleem van?? :bonk :bonk Van mij zal je hier niets meer over horen............ :yes :toppie

Bart
Plaats reactie