De sensor hoef je niet te overbruggen,
Ter controle van de werking kun je ook zorgen dat de sensor denkt dat het koud is...
Neem een glas met ijsblokjes en vul dit met water
Laat dit een minuutje of tien staan en ga er dan mee naar de auto
neem de sensor uit de clip waar ie ingeklikt zit en hang hem in het glas water
Start de motor
na enige minuten moet er warme uitlaatgassen uit het uitlaatje komen.
------------------------------
MBT mijn probleem.
Net effe gemeten en geprobeerd.... De pomp krijgt dus wel spanning...alleen niet tijdens het eerste hoorbare draaien (wat ik tot nog toe gemeten had) Even na het eerste fluitend draaien begint de opstartfase pas (langzaam draaien en steeds harder blazen) in die fase heb ik wel een blokspanning op de pomp....pomp tikt daarbij niet... had voor de zekerheid als een nieuwe gekocht op Ebay (36,75 euro dat is zeker niet duur, normaal tussen de 75 en 100 euro geloofik) even kijken of ie het daarmee beter doet
Blij dat ik eerst nog even eigenwijs ben gaan meten.... had mijn twijfels omdat twee kachels het zelfde probleem zouden hebben.... En schoonmaken betekend uitbouwen...en dus loskoppelen van het koelsysteem, daar had ik weing trek in...
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon