Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Diefstal T5 voorkomen voor amper 100 euro ! iedere week 17 !

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Yonas
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 jun 2015, 23:49

Re: Diefstal T5 voorkomen voor amper 100 euro ! iedere week 17 !

Bericht door Yonas »

:T4politie

Beste wensen 2016 alemaal.

Ik wel ook op mijn OBDstekker hangslot doen maar dat lukt niet goed .mijn obd stekker is kleine en zie anders dan op de foto op eerste pagina. Mijn hangslot is 50mm.
T5 bj 2012.

Ik kan geen foto plaatsen maar ziet precies als op de link hier.http://webshop.vagtechniek.nl/index.php ... cts_id=937.

Mvg yonas
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Diefstal T5 voorkomen voor amper 100 euro ! iedere week

Bericht door ktmkrik »

robertTREBOR schreef:INMIDDELS WORDEN ER 50 BESTELBUSSEN in 2013 (ALLE MERKEN ) PER WEEK GESTOLEN !! ca 20% meer als in 2012 !!

http://www.automobielmanagement.nl/nieu ... tolen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Lees in bovenstaand artikel ook het belang van het zelf onklaar maken van je OBD stekker !!!
Je bent en blijft eigenwijs met je slot op een OBD stekker :bonk :nuts :bonk heeft geen enkele zin om dit te doen....ook al doe je er 100 om als ze de bus willen hebben dan gaat die gewoon mee...met of zonder slot!!
Yonas
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 jun 2015, 23:49

Re: Diefstal T5 voorkomen voor amper 100 euro ! iedere week 17 !

Bericht door Yonas »

Het is mooielijk maken meer niet als ze hem wel gaat hij ook hoe daan ook. maar u kunt ook niets doen wacht tot hij weg.daar kies ik niet voor als je leest op internet hoeveel auto's die gestolen worden niet normaal meer. :T4politie :T4politie .als van iets houd wel je hem houden. Toch.
Roniemelonie
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 dec 2015, 22:35

Re: Diefstal T5 voorkomen voor amper 100 euro ! iedere week 17 !

Bericht door Roniemelonie »

Top mannen ga dit ook doen!! Thnx
Kunnen ze op het kenteken tegenwoordig ook het chass achterhalen?
( maar div geïnteresseerde mensen lezen dit toch ook????)
Kunnen we deze berichten ook verwijderen dan??
Plaats reactie