Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ombouw naar MFA

vragen over de T5
Deki
Berichten: 317
Lid geworden op: 18 apr 2007, 20:05
Locatie: Den Haag

Re: ombouw naar MFA

Bericht door Deki »

otzie schreef:woon zelf in brabant,
dus in rotterdam weet ik geen adressen..

tuning:

JD-engineering (van de goede verhalen) kijk maar eens op de site misschien kun je ze bellen of ze ook iets doen met programmeren van een andere teller.
is voor hun waarschijnlijk een kleine moeite.. kun je daar meteen top laten tunen

ook VAG-techniek in nuenen(bij eindhoven) bouwt ook MF-stuur in en misschien ook wel kilometerteller, tevens tuning.

waarschijnlijk in de buurt van rotterdam verschillende bedrijven die je kunnen helpen.
misschien dat er hier mensen op het forum zitten die in de buurt van rotterdam wonen en die je een advies kunnen geven voor ecu-programming/tuning

succes :ikrij
Heb ook een multivan tellerunit gekocht nieuw in doos nooit gebruikt ! de dealer gebeld om het te laten installeren enzo :jump krijg ik te horen dat ze dat niet willen doen en dat het niet kan bla bla bla dus ik ga beter naar JD engeneering die willen me graag helpen 75 euries om het uit te voeren.. :proost

bedankt VW Dealer :gif
Gebruikersavatar
Erdem50
Berichten: 2727
Lid geworden op: 21 sep 2014, 18:18
Locatie: Limmen

Re: ombouw naar MFA

Bericht door Erdem50 »

De dealers willen vaak wel maar kunnen niet!

De gebruikte computers/testkasten vd dealers zijn beveiligd/geblokt zodat je niet zomaar van alles kunt aanmelden/inleren/aanpassen.

Veel mensen met eigen kasten zoals vagcom en vcds kunnen veel meer dan de dealer. De dealer kan bijvoorbeeld de dagrijverlichting niet uitcoderen, een universeel met vagcom kan dit wel.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Gebruikersavatar
PauloSaronne
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 feb 2014, 22:21

Re: ombouw naar MFA

Bericht door PauloSaronne »

ik had mailtje gestuurd naar VAGtechniek.

de cockpit die ik heb gekocht blijkt een T5GP te zijn, en die kunnen zij helaas niet ombouwen.

ik zal JD benaderen met dezelfde vraag.
[img]F:\foto's\Sail%202015%20Marco\20150819_200735.jpg[/img]
Plaats reactie