Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

kabelboom versterker onder pasagier stoel

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jacobsentertainment476
Berichten: 803
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Rutenbrock Duitsland Auto: T5 multivan Highline, Touareg 4,2tdi, golf4 1,9tdi
Contacteer:

kabelboom versterker onder pasagier stoel

Bericht door jacobsentertainment476 »

Wie van jullie weet hoe en waar deze kabelboom langs loopt, ik heb een vage storing in de versterker deze krijgt maar 7 volt op de stekker en bij de zekering heb ik de volle mik.
Heeft er überhaupt iemand ervaring met de zekeringkast van de T5 want ik heb meerdere storingen daarin gemerkt.... (ABS/ESP, PDC, en wellicht nu dit)
Begin weer een hekel te krijgen aan mn auto :muur :nuts
Jacobsentertainment476
Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
edwinh
Berichten: 222
Lid geworden op: 11 mar 2013, 20:40
Locatie: Fryslan

Re: kabelboom versterker onder pasagier stoel

Bericht door edwinh »

check de zekering op de accu's eens, volgens mij zijn dat van die plaatjes, even goed kijken en desnoods loshalen want er kunnen haarscheurtjes inzitten.
** VERKOCHT T4 2.4D 1998 123000km, Hoogdak, 15inch VW LMV, Smokey lampunits, Vast toiletruimte Porta Potti , 3 pits, 2pers bed, Victron Phoenix 1600VA , Eberspacher D2 , AGM 135ah, > NU EEN BOXER 2013 29DKM TE VEEL OPTIES OM OP TE NOEMEN
Gebruikersavatar
jacobsentertainment476
Berichten: 803
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Rutenbrock Duitsland Auto: T5 multivan Highline, Touareg 4,2tdi, golf4 1,9tdi
Contacteer:

Re: kabelboom versterker onder pasagier stoel

Bericht door jacobsentertainment476 »

edwinh schreef:check de zekering op de accu's eens, volgens mij zijn dat van die plaatjes, even goed kijken en desnoods loshalen want er kunnen haarscheurtjes inzitten.
Ik kan nergens iets vinden dat de zekeringkast nog over een zekering in de kist onder de accu loopt, maar dat is het vreemde op de zekering in de zekeringkast SB33 & SC10 staat gewoon 14 volt (motor aan) dus dat sluit wel uit dat er geen stroom komt vanaf de accu/dynamo. Maar het is ook niet voldoende om de zekering te breken want op de stekker meet ik 7 tot 8 volt en dat is niet voldoende om d boel aan te slingeren en daarmee de versterker tot leven te wekken.
Jacobsentertainment476
Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl
Afbeelding
Plaats reactie