Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Bus naar de dokter...

vragen over de T4
Plaats reactie
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Bus naar de dokter...

Bericht door Harry 341 »

Bus is toch maar naar de dokter....nog steeds een hoop kabaal bij een koude motor...olie paar keer vervangen...toevoeging er in tegen vastzittende klepstoters...helpt niet...na 2 minuten lopen is de motor stil...start meteen..loopt niet meteen meer mooi rond...zoals ik zei na 2 minuten perfect..gisteren weggebracht...mijn vrouw reed er achter...maar die hield steeds meer afstand....ze was bang dat haar niuewe witte auto zwart zou worden...bus rookt volgens haar echt erg...zwart...ik zelf zie alleen een zwarte dikke pluim bij een stoplichtsprintje...
Ben beniewd wat er uit komt...
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33773
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Bus naar de dokter...

Bericht door Multivan Generation »

Harry 341 schreef:...zoals ik zei na 2 minuten perfect..gisteren weggebracht...mijn vrouw reed er achter...maar die hield steeds meer afstand....ze was bang dat haar niuewe witte auto zwart zou worden...bus rookt volgens haar echt erg...zwart...ik zelf zie alleen een zwarte dikke pluim bij een stoplichtsprintje...
Ben beniewd wat er uit komt...
Waarom heb je hem weggebracht, je zoon had hem toch ook even mee kunnen nemen?
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10817
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: Bus naar de dokter...

Bericht door Pascal-141 »

Harry 341 schreef:Bus is toch maar naar de dokter....nog steeds een hoop kabaal bij een koude motor...olie paar keer vervangen...toevoeging er in tegen vastzittende klepstoters...helpt niet...na 2 minuten lopen is de motor stil...start meteen..loopt niet meteen meer mooi rond...zoals ik zei na 2 minuten perfect..gisteren weggebracht...mijn vrouw reed er achter...maar die hield steeds meer afstand....ze was bang dat haar niuewe witte auto zwart zou worden...bus rookt volgens haar echt erg...zwart...ik zelf zie alleen een zwarte dikke pluim bij een stoplichtsprintje...
Ben beniewd wat er uit komt...
Verstuivers misschien ?
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Bus naar de dokter...

Bericht door Harry 341 »

Ben net gebeld...pomptiming verlopen..moet nu weer goed staan...morgen maar even afwachten als ie weer koud is..
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33773
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Bus naar de dokter...

Bericht door Multivan Generation »

En Harry,
is het tikken bij koude motor nu ook opgelost of was er toch meer aan de hand?
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Bus naar de dokter...

Bericht door Harry 341 »

Bus heeft er 2 dagen gestaan,ik had aangegeven dat het bij KOUDE motor was...dus wat doen ze?
Zetten 'm lekker binnen bij de kachel...conclusie...er is niks aan de hand...
Is nog steeds dezelfde klacht,wel een stuk minder,denk dat ik Wesley er maar 10 nieuwe stoters in laat zetten......wacht even af...voorruit is er ook weer uit..zat er "al"...4 maanden in..lekt op diverse plekken...meteen ook maar weer de steenslag van de neus opknappen...
Lekker bezig...
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Plaats reactie