Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Goed adres onderhoud flevoland t4 2.4d

vragen over de T4
Plaats reactie
jpgvisser
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 jan 2016, 16:31

Goed adres onderhoud flevoland t4 2.4d

Bericht door jpgvisser »

Zoals al in een ander topic te lezen wil mijn t4 niet lekker starten. Gloeibougies zijn de hoofdverdachte.

Ik wil deze graag laten vervangen maar zoek hier (omgeving Almere) een geschikt (lees betrouwbaar) adres voor.

Ik hoor graag.

Groet Jeroen
jpgvisser
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 jan 2016, 16:31

Re: Goed adres onderhoud flevoland t4 2.4d

Bericht door jpgvisser »

Niemand?? Jammer, ik heb nog een week of drie om het wiel zelf uit te vinden ;). Daarna la France.....
Gebruikersavatar
Endebendebus
Berichten: 934
Lid geworden op: 02 nov 2008, 13:28
Locatie: Midden Nederland

Re: Goed adres onderhoud flevoland t4 2.4d

Bericht door Endebendebus »

Hoi
Ik hoor heel vaak de naam Ismet langskomen. Ergens bij Schiphol. Heb ik zelf (nog) geen ervaring mee maar andere forumleden hebben goede ervaring. Als je de zoekfunctie gebruikt komt hij wel "bovenwater"
Groetjes Thomas
Tot camper omgebouwde politiebus (Waddeneiland) uit 2003, 2,5 tdi ACV, licht gekieteld.
jpgvisser
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 jan 2016, 16:31

Re: Goed adres onderhoud flevoland t4 2.4d

Bericht door jpgvisser »

Endebendebus schreef:Hoi
Ik hoor heel vaak de naam Ismet langskomen. Ergens bij Schiphol. Heb ik zelf (nog) geen ervaring mee maar andere forumleden hebben goede ervaring. Als je de zoekfunctie gebruikt komt hij wel "bovenwater"
Klopt die naam ben ik ook al tegengekomen, beetje uit de buurt voor een vijftal gloeipluggen :). Mocht er een motorswap aankomen zal ik hem zeker contacten.

Maar goed ik ga maar wat garages bellen van de week
jpgvisser
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 jan 2016, 16:31

Re: Goed adres onderhoud flevoland t4 2.4d

Bericht door jpgvisser »

Gister is de bus naar de garage geweest, helaas bleken drie vd vijf gloeibougies niet te verwijderen zonder het risico van afbreken :(. Twee zijn er wel vervangen, straks maar eens kijken of het uberhaupt geholpen heeft. Een vd twee was iig stuk.

Garage wil er wel mee aan de slag maar het wordt dan waarschijnlijk een heel ander kostenplaatje.
Gebruikersavatar
motorjan
Berichten: 394
Lid geworden op: 28 dec 2011, 12:01

Re: Goed adres onderhoud flevoland t4 2.4d

Bericht door motorjan »

tijdje goed inspuiten met schockspray,aantal x na dagen/weken,dan nog eens proberen.
hoop dat het lukt. :toppie
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Goed adres onderhoud flevoland t4 2.4d

Bericht door Harry 341 »

1 ding weet je nu wel zeker...die dingen zitten er al een heeeeeeel poosje in...zijn ze ook doorgemeten?
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Plaats reactie