Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

... uut Grunning'n

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Gebruikersavatar
Marcelifornia
Berichten: 46
Lid geworden op: 31 mar 2015, 16:21
Locatie: Westerkwartier
Contacteer:

Re: ... uut Grunning'n

Bericht door Marcelifornia »

Multivan Generation schreef:Wie moet het nu zonder wandelstok doen? :knipoog :bifun
Mijn favoriete tante, het mensje gaat steeds krommer lopen dus die kon best een stukkie missen. :lach
Hanz schreef:Dan slaap je waarschijnlijk met je hoofd naar de achterklep toe, want dat is volgens mij de enige houding waarin je dit klokje kunt aflezen zonder de achterklep open te doen.
Ja, tuurlijk, anders moet ik tien keer per nacht mijn kussen oprapen ...
Hanz schreef:Maar wat mij bezig blijft houden: wat zit er rechts van de groene pijl? Die twee zwarte dingetjes op een voetje?
Dat is een voetje voor een actioncamera. Ik kan 'm vanaf mijn mobiel aansturen en hij kan zodoende ook (een beetje) als achteruitrijcamera fungeren. Maar ik heb 'm nog niet echt gebruikt dus als ik binnenkort :T4politie zie, dan is het vast niet goed gegaan ...
Hanz schreef:Overigens dacht ik dat een koolmonoxidemeter in een slaapruimte het beste op slaaphoogte, en in een zitruimte het beste op zithoogte geplaatst kan worden.
Daar zijn de meningen nogal over verdeeld heb ik begrepen maar ik denk dat het altijd beter is dan niks. Ik had er trouwens één besteld bij de goedkoopste webwinkel die ik kon vinden besteld, kom ik een dag later bij de AC-tion, ligt ie daar voor een derde van de prijs. :ie Dus die meegenomen en de bestelling geannuleerd. :jumpklap
See YA! Marcel
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Re: ... uut Grunning'n

Bericht door Charles 1065 »

Kei leuke bus man! Welkom! :T44EVER
Plaats reactie