Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Hallo bus vrienden !

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
MichelD
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 apr 2016, 19:31

Hallo bus vrienden !

Bericht door MichelD »

Hallo ! Wil me graag aan jullie voorstellen, mijn naam is Michel en vader van 2 kids van 15 en 12 jaar oud.
Heb een maand geleden een bus gekocht een Caravelle uit 1996 die geheel is vernieuwd, aandrijving ophanging, enz enz.
Zelf heb ik een verhoogd dak laten plaatsen en aangepast (keuken etc) om als camper verder door het bus-leven te gaan.
RDW keuring verliep vlot en ik wacht nu op de kwart tarief toezegging van onze belasting vrienden.
De bus is een acv motor met zwarte boordcomputer, ik heb deze vervangen door een zilveren uitvoering 1997-2003 en voorzien van wat extra stimulans om een paard of 35 extra in dienst te nemen, cruisecontrol handel is ook erg fijn en is zo gepiept met inleren en aansluiten.
Mijn hobby is electronica, dus kan me goed uitleven en creatief toepassen op mijn t4 tje, die een zelfgebouwde lifepo4 accu 48 volt 30ah batterij aan boord heeft, een omvormer naar 230 volt zuivere sinus, en ja hoor espresso tijdens het rijden is een waar genot. (nespresso op 230 volt).
Een koelbox van waeco met danfloss compressor werkt eindeloos op 1.5 kw accu opslag.
Dit jaar is de try out van de bus ![img]fbid=10206244942587870&set=pcb.10206244962028356&type=3[/img]
Misschien spreken we elkaar eens op het forum !

Bye
Type en schrijffouten zijn ontstaan tijdens het verzenden van dit bericht.
MichelD
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 apr 2016, 19:31

Re: Hallo bus vrienden !

Bericht door MichelD »

Uhmm busmeeting waar hoe laat wanneer?? ja waarom niet lijkt me heel leuk andere mensen te ontmoeten met dezelfde bus virus !

Zoek nog een goede slaapbank voor de t4 of een vast bed opstelling kan daar wel wat goed advies gebruiken.
Type en schrijffouten zijn ontstaan tijdens het verzenden van dit bericht.
Plaats reactie