Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Voorstellen
Voorstellen
Toch maar even voorstellen, zag dat dat direct tot leuke reacties leidt! Frank uit Harlingen. Vorig jaar hebben we een multivan t5 uit 2004 gekocht, zwart, 2.5 tdi, 7 persoons. Met veel plezier in zomer met gezinover Corsica getoerd. Gedurende jaar halve hockeyteams kunnen vervoeren, zeer praktisch zo'n bus! Dit jaar toch maar een reimo slaaphefdak laten monteren, nog meer plezier van de bus. Nu op zoek naar een passende luifel, in combi met hefdak. Benieuwd wat ik op dit forum kan vinden aan interessante zaken!
Re: Voorstellen
Welkom , je kan hier vast en zeker informatie vinden over luifels ed, veel plezier ennne.. een foto van de bus is altijd leuk
Dank! Zie bijlage, ook net in mijn profiel gezet. Wel klein...
Hoi FrankB,
Uiteraard welkom op onze bijzonder interessante Forum
Je kan hier veel informatie uitwisselen en vinden m.b.t. je
Natuurlijk worden wij ook graag op de hoogte gesteld door jouw vorderingen met tekst en beeld
En ook "live" welkom op één van onze meetings
Veel suc6 en plezier met jullie T5.
Grüsse Fred
Blue Star Bulli XXL. p.s. Vergeet geen bij Henk1 te bestellen.
Laat zien dat je een bent
Uiteraard welkom op onze bijzonder interessante Forum
Je kan hier veel informatie uitwisselen en vinden m.b.t. je
Natuurlijk worden wij ook graag op de hoogte gesteld door jouw vorderingen met tekst en beeld
En ook "live" welkom op één van onze meetings
Veel suc6 en plezier met jullie T5.
Grüsse Fred
Blue Star Bulli XXL. p.s. Vergeet geen bij Henk1 te bestellen.
Laat zien dat je een bent
No road ? Not a problem !
Ik heb je avatar een beetje gesnoeid.
Frank uit het hoge noorden Welkom
Mooie bus man
Groeten Wim
Mooie bus man
Groeten Wim
viewtopic.php?f=12&t=47265
Tijdens deze zomer woon ik hopelijk vaak in de bus of Kip ergens in europa
Tijdens deze zomer woon ik hopelijk vaak in de bus of Kip ergens in europa
Welkom Frank,
Heb je al een idee over wat voor type luifel je wilt? Een vast luifel aan de bus of een losse die je met behulp van een rail/zuignap/magneet vastmaakt? Persoonlijk wil ik niet het hele jaar met een vaste luifel rondrijden en dus heb ik een Brandrup rail op de bus met een losse luifel. Enige nadeel van dit systeem is dat ik geen luifel op kan zetten op een parkeerplaats oid want daar krijg ik de haringen van de scheerlijnen niet in.
Komend jaar gaan wij naar Corsica, heb je nog leuke tips?
Groeten
Jasper
Heb je al een idee over wat voor type luifel je wilt? Een vast luifel aan de bus of een losse die je met behulp van een rail/zuignap/magneet vastmaakt? Persoonlijk wil ik niet het hele jaar met een vaste luifel rondrijden en dus heb ik een Brandrup rail op de bus met een losse luifel. Enige nadeel van dit systeem is dat ik geen luifel op kan zetten op een parkeerplaats oid want daar krijg ik de haringen van de scheerlijnen niet in.
Komend jaar gaan wij naar Corsica, heb je nog leuke tips?
Groeten
Jasper
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver