Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ESP ontbreekt

vragen over de T5
FM
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 sep 2007, 20:49

Bericht door FM »

@ Leo & Painter

Klopt, de koopovereenkomst is gesloten met de dealer. De dealer heb ik inmiddels aangesproken en laten weten dat ik de koop ontbind.
Een leverancier heeft altijd het recht op vervanging en dat is hetgeen dat ik ook wens. Want ik vind de T5 geweldig!

De T5 is samen met de dealer geconfigureerd. Waar ik bij was heeft hij ESP als accessoire aangevinkt. Ook op de orderbevestiging en factuur staat ESP. Jammer dat de dealer door toedoen van Pon de stront op moet gaan ruimen. Nogmaals, voorlopig hoef ik de dealer niets te verwijten. Men heeft wel een financiële compensatie voorgesteld. Maar veiligheid is immaterieel. Dat valt niet uit te drukken in geld. Je hoeft het maar een keer nodig te hebben.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

ESP is wel achteraf in te bouwen hoor.
Het is alleen dermate ingrijpend dat het goedkoper is om een andere bus te leveren. :ie

Wel rekening houden met de afschrijving van je huidige bus :knipoog
En die afschrijving is iets lager omdat er geen ESP opzit he :lach

Heb verhoogde rijvaardigheidstraining gedaan en heb de nieuwere systemen aan den lijve ondervonden. En ze voegen zeker veel toe :happy

toch kicken hoor dat soort trainingen
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
theo
Berichten: 511
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:45
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door theo »

niet akkoord gaan met een afschrijving jij wilt ESP
en heb dat besteld dan bouwen ze het maar in als dat wel achteraf kan
de fout zit bij hun dus de kosten dan ook
zorg dat je je rechtbijstandsverzekering heb ingelicht en laat die het werk doen als ze niet mee werken
zie onze site voor een mooi hekwerk sier-hekwerken!
FM
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 sep 2007, 20:49

Bericht door FM »

Even een update:

Er komt een nieuwe T5!!!!!!!!! Dit heeft mijn dealer toegezegd. Helaas moet mijn huidige T5 onmiddellijk terug naar Pon. Geen flauwekul over mogelijke afschrijving, zou ik ook afwijzen gelet op afleverdatum van mijn huidige T5.
Gebruikersavatar
maartent5
Berichten: 262
Lid geworden op: 17 mar 2007, 16:16

Bericht door maartent5 »

:toppie
Gebruikersavatar
theo
Berichten: 511
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:45
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door theo »

nu nog even vervangendvervoer regelen via je dealer je kan natuurlijk niet zonder auto de heletijd
zie onze site voor een mooi hekwerk sier-hekwerken!
Plaats reactie