Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

VW Transporter T4 info

vragen over de T4
RemoteJets
Berichten: 103
Lid geworden op: 31 mei 2016, 08:30
Contacteer:

Re: VW Transporter T4 info

Bericht door RemoteJets »

Ga hem vanavond halen en zal dan wat foto`s zien te posten.
Moet nu weer aan het werk heb al een ochtend gespijbeld :lach

Zal ook wel een draadje starten over de inbouw die toch anders zal worden gebruikt dan dat de meesten doen :groteogen

Ik laat het zien.

Grt,
Berto.
Gebruikersavatar
J vd Pal
Berichten: 3212
Lid geworden op: 26 jun 2014, 08:41
Locatie: Hoeksche Waard

Re: VW Transporter T4 info

Bericht door J vd Pal »

We zijn heel benieuwd! Moet er nog ruimte overblijven om een vliegtuig mee te kunnen nemen naar Houthalen-Helchteren?
Groeten

Jasper


2002 California Event ACV Reflex Silver
RemoteJets
Berichten: 103
Lid geworden op: 31 mei 2016, 08:30
Contacteer:

Re: VW Transporter T4 info

Bericht door RemoteJets »

HAHA, iemand die mij kent :muur

Naar Jets Over Pampa zal er ook wel een caravan achter hangen weet ik vrijwel zeker, weet ook niet of ik de indeling dan al zover klaar heb ook.

Maar de indeling zal alleen maar voor vliegtuigen worden en de voorraad.
Idee is onderop mijn eigen kist op een uittrekbare plaat.
60cm daarboven zal een 2de laag gecreëerd worden voor eventuele andere vliegtuigen (of die van m`n buurman als die mee gaat) of als ik alleen (of met de zoon) op stap ga voor een nachtje een matras.
Dan aan de rechterzijde een verrijdbare voorraadkast welke je voor de schuifdeur opening kan trekken en nog wat opbergruimte aan de voorzijde van de laadruimte.

Althans dat is nu een beetje de hersenspinsel wie weet wat daar nog aan veranderd word.

Eerst de bus vanavond maar eens ophalen en morgen voor het eerst gebruiken naar m`n werk en `s middags op weg naar de vliegclub.

Heb er nu al zin in om vanavond over de snelweg te blazen (kijken of de vrouw me kan bijhouden :knipoog

Grt,
Berto.
RemoteJets
Berichten: 103
Lid geworden op: 31 mei 2016, 08:30
Contacteer:

Re: VW Transporter T4 info

Bericht door RemoteJets »

Zie hier voor het vervolg: RemoteJets Transporter

Grt,
Berto.
Gebruikersavatar
J vd Pal
Berichten: 3212
Lid geworden op: 26 jun 2014, 08:41
Locatie: Hoeksche Waard

Re: VW Transporter T4 info

Bericht door J vd Pal »

Hoi Berto,

Helaas, ik ken je niet maar weet wel van Jets over Pampa en met een forumnaam zoals de jouwe was de link snel gelegd.

Succes met de verbouwing!
Groeten

Jasper


2002 California Event ACV Reflex Silver
RemoteJets
Berichten: 103
Lid geworden op: 31 mei 2016, 08:30
Contacteer:

Re: VW Transporter T4 info

Bericht door RemoteJets »

Dit jaar natuurlijk weer op Jets Over Pampa, met bus en stand, zie je dan misschien wel.

Grt,
Berto.
Gebruikersavatar
J vd Pal
Berichten: 3212
Lid geworden op: 26 jun 2014, 08:41
Locatie: Hoeksche Waard

Re: VW Transporter T4 info

Bericht door J vd Pal »

Helaas, ben dan op vakantie anders was ik wel even kennis komen maken.
Groeten

Jasper


2002 California Event ACV Reflex Silver
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: VW Transporter T4 info

Bericht door Snautzer »

Leuk ! vliegende modelletjes :jump Hoewel mijn interesse tussen 1933-1945 ligt zag ik een Me262A-1a/U4, WNr.170083, V-083,
voor de nerds: "The 54th ADS preceded the Whizzers in the field, marking aircraft that Watson would be likely to want. The 54th applied their "Feudin' 54th A.D.Sq." designation on the left nose, and an aircraft name on the right nose. They also had US markings painted over the Luftwaffe markings, without painting the Luftwaffe marking out first. Once the aircraft were turned over to Watson's unit, the 54th ADS markings were painted out and replaced with Whizzers markings. The aircraft were substantially over-painted, the remnants of the Luftwaffe markings were painted out, the noses of the Me262s were painted red, the Watson's Whizzers emblem was applied, and the pilots gave the planes their own names"
Plaats reactie