Net terug van vakantie,
Busje heeft het naar behoren gedaan, op wat 'kinderziektes' na;
Belangrijkste probleem is de lekke nokkenas-keerring waardoor een kant v.h. blok en de versnellingsbak onder de olie zit. Ik breng hem maar even naar Ismet hiervoor, is me iets te gortig om zelf op te lossen.
Ook zit meest linkse retourleiding / verstuiver zit onder de diesel. Ik ga even checken of de retourleiding niet gescheurd is en er goed opzit...
Daarnaast nog wat kleinigheden als een achteruitkijkspiegel die eraf gevallen is (die stomme plakkertjes die ze bij de automaterialenzaak hebben werken dus echt niet ), niet werkende oplader en koelkast waarmee Henk me hopelijk (waarschijnlijk) mee kan helpen en 2 geschaafde achteruitkijkspiegels vanwege een te smal straatje in italie)
Daarnaast kwam ik nog 1 probleempje tegen waar ik jullie raad voor zou willen:
De Vacuumpomp lekt olie - kan dit een pakking zijn, of is dit zeker einde oefening voor de vacuumpomp (en zo ja - heeft iemand nog een goede gebruikte liggen?). Hieronder een fotootje..
Alvast bedankt voor jullie input,
Groeten,
Remko
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Terug van vakantie: Vacuumpomp lekt olie
Terug van vakantie: Vacuumpomp lekt olie
Remko
T4, 2.5D (AAB), 1991, Westfalia 'compactdak'
T4, 2.5D (AAB), 1991, Westfalia 'compactdak'