Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Zwart interieur

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
OldschoolCustoms
Berichten: 501
Lid geworden op: 23 mei 2016, 11:46
Locatie: Retie (BE)

Zwart interieur

Bericht door OldschoolCustoms »

Nu ben ik bezig om mijn interieur wat op te knappen en dan ook in het zwart te zetten.

Nu hoe doen de meeste dit, zoals met de hemel delen? Gewoon spuiten of met zwarte stof bekleden?
Zelfde vraag bij de deurpanelen?

En de handvaten hoe doe je dat best dan vooral da 2 aan de passagierskant voor in en uit te stappen en voor tijdens het rijden?

Alvast bedankt!
Current rides:
- 1991 VW Golf MK2 1.6
- 1998 VW T4 2.5TDI 102pk

Volkwagen parking ONLY!!
Gebruikersavatar
DennisJ
Berichten: 111
Lid geworden op: 06 sep 2016, 09:48
Locatie: Paasloo

Re: Zwart interieur

Bericht door DennisJ »

Ik heb het in mijn bus gewoon met een spuitbus matzwart gespoten, zowel de deurpanelen als de a-stijl bekleding en de stoffen hemel.
Het is er vrij vlot uit te halen, dus mocht het op den duur gaan slijten spuit ik het nog een keer.
Heb het licht opgeschuurd en eerst met een kunststof primer gespoten daarna matzwart erover.
De hemel heb ik gelijk met zwart gespoten, neemt wel veel verf want er zuigt een hoop in.

In mijn project topic staan wel een paar fotos van het zwarte interieur
viewtopic.php?f=12&t=54195
Gebruikersavatar
OldschoolCustoms
Berichten: 501
Lid geworden op: 23 mei 2016, 11:46
Locatie: Retie (BE)

Re: Zwart interieur

Bericht door OldschoolCustoms »

DennisJ schreef:Ik heb het in mijn bus gewoon met een spuitbus matzwart gespoten, zowel de deurpanelen als de a-stijl bekleding en de stoffen hemel.
Het is er vrij vlot uit te halen, dus mocht het op den duur gaan slijten spuit ik het nog een keer.
Heb het licht opgeschuurd en eerst met een kunststof primer gespoten daarna matzwart erover.
De hemel heb ik gelijk met zwart gespoten, neemt wel veel verf want er zuigt een hoop in.

In mijn project topic staan wel een paar fotos van het zwarte interieur
viewtopic.php?f=12&t=54195
En die grijze pluggen die in je hemel zitten heb je die ook gespoten of andere gestoken?
Current rides:
- 1991 VW Golf MK2 1.6
- 1998 VW T4 2.5TDI 102pk

Volkwagen parking ONLY!!
Gebruikersavatar
DennisJ
Berichten: 111
Lid geworden op: 06 sep 2016, 09:48
Locatie: Paasloo

Re: Zwart interieur

Bericht door DennisJ »

Ik heb qua hemel alleen het stoffen deel in de cabine zwart gespoten.
Maar in het deurpaneel zit ook zo'n plug, die heb ik mee zwart gespoten. Als je er niet meer aan komt blijft het wel mooi zwart, maar ik heb vanwege inbouw van cv het alweer los moeten halen. Dat loshalen moet dan wel erg voorzichtig gebeuren. Als je zwarte pluggen kan vinden is dat een betere oplossing.
Gebruikersavatar
OldschoolCustoms
Berichten: 501
Lid geworden op: 23 mei 2016, 11:46
Locatie: Retie (BE)

Re: Zwart interieur

Bericht door OldschoolCustoms »

DennisJ schreef:Ik heb qua hemel alleen het stoffen deel in de cabine zwart gespoten.
Maar in het deurpaneel zit ook zo'n plug, die heb ik mee zwart gespoten. Als je er niet meer aan komt blijft het wel mooi zwart, maar ik heb vanwege inbouw van cv het alweer los moeten halen. Dat loshalen moet dan wel erg voorzichtig gebeuren. Als je zwarte pluggen kan vinden is dat een betere oplossing.
Heb pluggen van een golf 3 gevonden zwarte die eventueel ook werken maar ben aan het twijfelen voor nog andere te bestellen
Current rides:
- 1991 VW Golf MK2 1.6
- 1998 VW T4 2.5TDI 102pk

Volkwagen parking ONLY!!
Plaats reactie