Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

luidsprekers

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jurgendocx
Berichten: 113
Lid geworden op: 31 jan 2007, 08:39
Locatie: mechelen

luidsprekers

Bericht door jurgendocx »

ik heb vorige week een L+R deurbakken gekocht bij vw voor luidsprekers in te plaatsen in het grijs , koste mij 24.65€ het stuk dus zeer demokratiche prijs . maar er waren geen bevestigingsringen of dergelijke bij of roostertjes, de garage vond deze ook niet op de microfiches in de computer . kent iemand de bestelnummers van dat linkse en rechtse rooster en motage ringen of dergelijke :vraagteken
grtz jurgen
Smit
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 jan 2007, 13:23
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Re: luidsprekers

Bericht door Smit »

jurgendocx schreef:ik heb vorige week een L+R deurbakken gekocht bij vw voor luidsprekers in te plaatsen in het grijs , koste mij 24.65€ het stuk dus zeer demokratiche prijs . maar er waren geen bevestigingsringen of dergelijke bij of roostertjes, de garage vond deze ook niet op de microfiches in de computer . kent iemand de bestelnummers van dat linkse en rechtse rooster en motage ringen of dergelijke :vraagteken
grtz jurgen
Niet nodig toch, je zorgt gewoon dat je een leuke composet vind (ik raad die van Lanzar aan die op marktplaats staat: zoek op "lanzar composet" en dan 75,-...ideaal voor aan een flinke versterker en anders voor een goedkopere set gaan als je geen versterker gebruikt).

Bij deze composets zit vrijwel altijd een rooster, ringen, bevestegingsmateriaal.
Ik heb dan ook met een heel klein boortje een gat gefreest in de panelen, ging prima!
1,8 8v Benzine Thee 4 1991
Gebruikersavatar
jurgendocx
Berichten: 113
Lid geworden op: 31 jan 2007, 08:39
Locatie: mechelen

Bericht door jurgendocx »

beste , tof dat er zo snel word gereageerd , :gekte maar ik heb deze bakjes al aangekocht en is ook handig omdat ik langs de bijrijders zijde geen bakje had en voor de vrouw die altijd meerijd is een extra opslag ruimte altijd handig :lach
Gebruikersavatar
Dik
Berichten: 77
Lid geworden op: 31 jan 2007, 19:39
Locatie: Harlingen

Re: Luidsprekers

Bericht door Dik »

Misschien heb je iets aan de bestelnummers op deze site:

http://www.vw-bus-t4.de/index.php?sid=59

Succes,

Dik
Gebruikersavatar
jurgendocx
Berichten: 113
Lid geworden op: 31 jan 2007, 08:39
Locatie: mechelen

Bericht door jurgendocx »

beste Dik bedankt voor deze nummers ik neem aan dat dit:
1 701035417 Lautsprecheraufnahme Links
1 701035417A Lautsprecheraufnahme Rechts
2 703035793C Lautsprecherblenden
de 2 roosters zijn en bevestigings ringen want mijn duits is bijna zo goed als mijn chinees :bonk
allesins bedankt :zwaai
Gebruikersavatar
Dik
Berichten: 77
Lid geworden op: 31 jan 2007, 19:39
Locatie: Harlingen

Re: Luidsprekers

Bericht door Dik »

Ja, de Blenden zijn volgens mij de roosters, misschien voor alle zekerheid nog even checken bij de dealer.

Groeten,

Dik
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33765
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

je hebt ook nog klemplaatjes nodig om de speakerhouders vast te kunnen zetten. :knipoog

groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
jurgendocx
Berichten: 113
Lid geworden op: 31 jan 2007, 08:39
Locatie: mechelen

DANK U WEL

Bericht door jurgendocx »

beste bus-drivers bedankt voor de vlugge reactie's ik heb alles gevonden . nu nog monteren se en dan verder zoeken achter een interieur :toppie
grtz jurgen
Gebruikersavatar
t4johnny
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:40
Locatie: Almere T4
Contacteer:

Bericht door t4johnny »

Ik zou het even aan http://www.carstation.nl vragen want die heeft bij mij ook de speakers in gebouwd kijk maar op http://www.t4transporter.nl
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33765
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

In de originele caravellebakken past maximaal 17 cm en een maximale inbouwdiepte (met aanpassing :lach ) van 65 mm

is misschien gemakkelijk bij het uitzoeken van speakers.

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
jurgendocx
Berichten: 113
Lid geworden op: 31 jan 2007, 08:39
Locatie: mechelen

AANGESCHEFT

Bericht door jurgendocx »

ik heb mij een compo-set van JBL 2-weg 165mm 75w RMS en 210w peak ik denk wel dat dat goed genoeg is . maandag weet ik het dan ben ik heeeel de dag thuis en kan ik mij heel rustig alles monteren en testen :lach :gekte :happy
Smit
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 jan 2007, 13:23
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Re: AANGESCHEFT

Bericht door Smit »

jurgendocx schreef:ik heb mij een compo-set van JBL 2-weg 165mm 75w RMS en 210w peak ik denk wel dat dat goed genoeg is . maandag weet ik het dan ben ik heeeel de dag thuis en kan ik mij heel rustig alles monteren en testen :lach :gekte :happy
Ik heb een set van Lanzar, 16,5cm Composet met 140w rms mid woofer (300w max) en 50 w rms tweeters (100w max) icm een lanzar Vibe 410 versterker (4x75w rms) en een Lanzar bandpass kist (subwoofer in gesloten kist, klinkt verreweg beter) met 200w rms en 300w max. Klinkt echt lekker in de bus (sub in het verhoogde deel gezet).
Maargoed, genoeg sjonnie praat :knipoog
1,8 8v Benzine Thee 4 1991
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33765
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

Ik heb in de deuren Hifonics Zeus kickbassen,
tweeters van Hifonics op het deurpaneel,
en in het dashboard pioneer.

Achterin de zijpanelen zitten een composet van infinity Reference.
Subwooferkistje gemaakt met een 30-cm woofer van Alpine 500 watt :lach

Aangestuurd door een fatsoenlijke Pioneer MP77.
Gewoon een zuiver geluid, hoeft niet hard :gekte
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie