Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Theo Trapo
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 okt 2017, 11:07

Even voorstellen

Bericht door Theo Trapo »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Theo en ik kom uit het zuidoosten van brabant. Ik kijk al geruime tijd mee bij dit forum en dacht dat het nu toch weleens tijd werd om mij ook aan te melden.

De transporter gebruik ik al een groot aantal jaren en de 1e T4 kocht ik nieuw in 1998, het was een 1.9 td in verlengde uitvoering met enkele cabine. Niet voorruit te branden maar wel betrouwbaar, de wagen rijd nog steeds ergens in Nl rond. De volgende werd mede door gezinsuitbreiding een T4 met dubbele cabine en de 2.5 5cilinder motor. Deze wagen heb ik een jaar of zeven gereden met de nodige kilometers. Hierna kwamen mede door perikelen met de verhoogde wegenbelasting een aantal personenauto's die ik hier maar niet zal opsommen. De liefde voor de transporter bleef en inmiddels rijd ik mijn 4e T5, in dit geval een korte met dubbele cabine met 1.9 motor. Deze wagen is volledig standaard en word door mij zowel zakelijk als prive gebruikt. De vorige T5's waren allen voorzien van de 131 pk 5 cilinder motoren in verlengde en niet verlengde uitvoering.

Met vriendelijke groet,
Theo
Blue Star
Berichten: 1087
Lid geworden op: 29 dec 2013, 15:36
Locatie: Den Helder

Re: Even voorstellen

Bericht door Blue Star »

Hoi Theo,

Welkom op ons super :wjw Forum :yes
En zeker met al die T4 en T5's die jij hebt gehad, is het fijn dat je je nu ook aangemeld hebt :sjaal
We wensen je veel plezier met je huidge Bulli.
En misschien lijkt het je ook leuk om op de :wjw Nieuw Jaar Meeting op 14-01-2018 te Tienhoven te komen ?
Je bent in ieder geval welkom :koffie :sjaal


New Blue Star Bulli XXL
New Blue Star Bulli XXL

Grüsse Fred
New Blue Star Bulli XXL
:wjw Nieuwjaars Meeting Team
No road ? Not a problem ! :ikrij
Plaats reactie