Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Geen cv op achterklep en schuifdeur meer.

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anne Jan 298
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 feb 2007, 19:21
Locatie: Hoogeveen

Geen cv op achterklep en schuifdeur meer.

Bericht door Anne Jan 298 »

Hoi weetjewellers,

Nadat mijn bus bij de spuiter is geweest voor een grondige roestbehandeling. Er is veel aan gelast en de schuifdeur is eruit geweest e.d. Nu kom ik er achter dat mijn klep en schuifdeur niet meer op slot gaan met de centrale deurvergrendeling. De meesten zullen nu zeggen dat het de draadboom in het linker portier zal zijn. Dat was ook mijn idee. Vandaag dus stukken eruit gehaald en nieuwe stukken draad ertussen gesoldeerd. Maar nog steeds gaan de klep en de schuifdeur niet op slot of los met de cv. Nu dacht ik dat er een speciale stand met de sleutel op één van de sloten zit dat de achterkant niet meedoet en alleen de kabine wordt bedient met de cv. Is dit zo? En hoe werkt dat dan? Anders een vraag, wat kan er bij de spuitee "mis" zijn gegaan? Zekeringen zijn allemaal goed. Net even de drie contacten van de schuifdeurstijl doorgemeten er zit op geen enkel contact stroom. Moet er wel op 1 stroom zitten?

Mvrgr.
Anne Jan.
Laatst gewijzigd door Anne Jan 298 op 06 dec 2017, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Anne Jan 298
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 feb 2007, 19:21
Locatie: Hoogeveen

Re: Geen cv op achterklep en schuifdeur meer.

Bericht door Anne Jan 298 »

Hoi Black Bulli,

Ja zeker dagen zonder stroom gestaan! Maar kan het dan dat de voorportieren wel werken en achter niet werkt? Is dat niet één?
Hoe gaat dat opnieuwe inleren?

Anne Jan.
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: Geen cv op achterklep en schuifdeur meer.

Bericht door René »

Kabel los onder dashboard bijrijders kant . CV aansturing wordt hier vertakt naar achter toe. Zowel schuifdeur als achterklep/deur

Rene
Gebruikersavatar
raf_construct
Berichten: 837
Lid geworden op: 02 jan 2011, 14:37

Re: Geen cv op achterklep en schuifdeur meer.

Bericht door raf_construct »

René schreef: 06 dec 2017, 21:44 Kabel los onder dashboard bijrijders kant . CV aansturing wordt hier vertakt naar achter toe. Zowel schuifdeur als achterklep/deur

Rene
Dat lijkt het mij ook te zijn. Onder het handschoenkastje takt die kabelboom af en gaat via de dakbekleding naar de B-stijl en de achterklep.
busbart schreef: 17 dec 2018, 08:44 je hebt God, en dan; de Belgische keuring... :bifun
Plaats reactie