Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

opnieuw voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
surfingerik
Berichten: 170
Lid geworden op: 10 sep 2009, 15:42

opnieuw voorstellen

Bericht door surfingerik »

hoi iedereen,

tot mijn grote schrik zag ik dat het alweer 10 geleden was dat we aan ons t4 camper project waren begonnen . Helaas waren de laatste jaren erg duur aan de bus en gebruikte we de camper voor onze reizen erg weinig. Dus ging hij de deur uit. :huilen

Dat deed pijn, en blijkbaar 3 jaar later nog steeds! ik wordt nog steeds jaloers als ik een camper zie rijden en denk nog steeds terug aan de gezellige tijden die we er mee hadden.

nou zijn we dus toch voorzichtig aan het denken aan een nieuwe camper, met heeel veel vragen. wordt het een t4 of t5, lange/kort, met hoeveel km koop je een vw, zelf bouwen of dit keer niet, enz enz.

eenmaal hier op het forum lijkt er geen weg terug en worden we weer met de minuut enthousiaster.

maar goed omdat we al zolang niks gepost hadden en er wel vragen komen vonden we het wel zo netjes om ons weer even voor te stellen.

Ik vind het geweldig om weer alle camper projecten te lezen en te zien hoe iedereen problemen oplost.

in ieder geval mocht er iemand onze vragen beantwoorden in de toekomst, heel erg bedank! :jumpklap

groetjes erik en ingrid
1ste auto: t4 1.9 uit 2000
Blue Star
Berichten: 1087
Lid geworden op: 29 dec 2013, 15:36
Locatie: Den Helder

Re: opnieuw voorstellen

Bericht door Blue Star »

Hoi Erik en Ingrid.

Welkom terug op :wjw :yes
Tsja, genoeg keuzes natuurlijk.
Maar zet voor jullie zelf eerst maar eens jullie wensen op een rijtje.
Bijvoorbeeld.

Wat willen jullie er mee doen, dagelijks gebruik of alleen weekenden / vakanties.
Stedentrips ? Denk aan de milieuzones met een diesel.
Heb je de mogelijkheid en tijd om zelf weer een camper te bouwen?
Hoeveel kilometers gaan jullie er mee rijden ?
En niet onbelangrijk het beschikbare budget.
Etc.etc.

Zomaar een aantal vragen die bij mij naar boven komen.
Natuurlijk staan er ook verschillende bussen op :wjw aangeboden.
Wie weet staat er wat bij voor jullie ?
Misschien vinden jullie het ook leuk om op 14 januari naar de :wjw Nieuwjaars Meeting te Tienhoven te komen. Kunnen in ieder geval hernieuwd kennismaken en de diverse bussen van binnen en buiten bekijken :toppie

Gruß Fred
Blue Star Bulli XXL :zwaai :zwaai
No road ? Not a problem ! :ikrij
Gebruikersavatar
surfingerik
Berichten: 170
Lid geworden op: 10 sep 2009, 15:42

Re: opnieuw voorstellen

Bericht door surfingerik »

Hoi Fred,

Inderdaad keuzes genoeg, je weet bijna niet waar je moet beginnen.
dus maar beginnen met lezen en ik lees met erg veel plezier je blue star bulli xxl topic :D

op dit moment heb ik het volgende als uitgangssituatie genomen, zodat we inderdaad wat beter en gericht kunnen uitzoeken.

het wordt onze enige auto, dus dagelijks en lekker op vakanties/weekends weg enz. we zullen rond de 15.000 per jaar rijden gok ik
daarom wil ik proberen een vw te vinden van 2004 of jonger met ongeveer 150.000 op de teller.
Motor maakt mij allemaal niet zoveel uit, het gaat bij mij vooral om welke het meest betrouwbaar is.

we willen een slaaphefdak en die wil ik graag laten plaatsen, vorige hefdakje heb ik zelf gedaan maar ik heb hem nooit goed waterdicht gekregen.
zelfde geldt voor het slaapbankje, we willen meerdere personen kunnen vervoeren. En voor de veiligheid wil ik dat ook laten doen. Ik wil die verantwoordelijkheid niet in mijn eigen handen leggen.

de rest kan en wil ik zelf doen, het isoleren, stroom, kastjes, keukentje enz. hier moet ik de mogelijkheden ook voor uitzoeken omdat ik niet het handigste persoontje ter wereld bent. Het lukt mij allemaal wel maar ik heb niet de vaardigheid en het gereedschap om het mooi af te werken.
dus misschien opzoek naar bouwpakketten of iets dergelijks.

en inderdaad niet het belangrijskte, het budget. We hebben ongeveer 15.000 te besteden, en ik heb geen idee wat ik daarmee voor elkaar krijg. maar daarom zijn we ook begonnen met uitzoeken.

14 januari klinkt erg gezellig maar helaas kunnen we niet :huilen. ik had graag weer even langs gekomen om wat te praten en te kijken. heeft ons de vorige keer ook ontzettend geholpen en was vooral erg gezellig!

groetjes erik en ingrid
1ste auto: t4 1.9 uit 2000
Mac
Berichten: 766
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:26
Locatie: Raalte

Re: opnieuw voorstellen

Bericht door Mac »

Hoi Erik en Ingrid,
Dat is inderdaad een tijd geleden, welkom terug.
In de toekomst weer deelnemer aan het camper weekend ?

Groet, Mac MOL 927
It's not what you buy
It's what you create.
Gebruikersavatar
surfingerik
Berichten: 170
Lid geworden op: 10 sep 2009, 15:42

Re: opnieuw voorstellen

Bericht door surfingerik »

Mac schreef: 02 jan 2018, 18:04 Hoi Erik en Ingrid,
Dat is inderdaad een tijd geleden, welkom terug.
In de toekomst weer deelnemer aan het camper weekend ?

Groet, Mac MOL 927
heey wat leuk, ook nog hier op het forum dus :zwaai

we hopen zeker weer deel te kunnen nemen, maar dat is nog even toekomst muziek.
eerst weer alles uitzoeken en dat proces vooral niet overhaasten. maar je weet nooit hoe snel het gaat :D
1ste auto: t4 1.9 uit 2000
Mac
Berichten: 766
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:26
Locatie: Raalte

Re: opnieuw voorstellen

Bericht door Mac »

Niet weggeweest op het forum,dit jaar is er weer een camperweekend, binnenkort de details.
Herwen 2010.jpg
It's not what you buy
It's what you create.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: opnieuw voorstellen

Bericht door Multivan Generation »

Hoi Eric en Ingrid.
Leuk dat jullie er weer zijn :toppie

Dit is ook wel een leuk topic :knipoog

https://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewt ... p?t=25873

Groetjes Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
surfingerik
Berichten: 170
Lid geworden op: 10 sep 2009, 15:42

Re: opnieuw voorstellen

Bericht door surfingerik »

Mac schreef: 02 jan 2018, 21:11 Niet weggeweest op het forum,dit jaar is er weer een camperweekend, binnenkort de details.
leuk leuk leuk!!!!
Multivan Generation schreef: 02 jan 2018, 21:39 Hoi Eric en Ingrid.
Leuk dat jullie er weer zijn :toppie

Dit is ook wel een leuk topic :knipoog

https://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewt ... p?t=25873

Groetjes Peter
wat leuk :) ik durfde nog niet te kijken, ik was veel te bang dat ik te veel heimwee zou krijgen naar onze oude camper en er spontaan een zouden kopen ;)
1ste auto: t4 1.9 uit 2000
Plaats reactie