Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nog ff wachten

vragen over de T6
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Re: Nog ff wachten

Bericht door Henk250 »

Mooie bak.
Gaat bij mij ook weer kriebelen.
:bonk
Iemand op zoek naar een mooie T5GP?

:toppie
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
KlaasBanga
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47
Locatie: Triemen
Contacteer:

Re: Nog ff wachten

Bericht door KlaasBanga »

hoi Nick, jij kunt hem al zien en voelen begrijp ik, stond jou auto al in september klaar, dus toen was het probleem al bekend ? dat is vreemd, ik heb de mijne 30 oktober besteld en toen is nergens over gesproken. Mijn oude T5 GP is trouwens te koop op vwbusclub voor de liefhebber.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33714
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Nog ff wachten

Bericht door Multivan Generation »

klaas bril schreef: 17 jan 2018, 09:06 Mijn oude T5 GP is trouwens te koop op vwbusclub voor de liefhebber.
Waarom niet ook hier?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
KlaasBanga
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47
Locatie: Triemen
Contacteer:

Re: Nog ff wachten

Bericht door KlaasBanga »

heb ik geprobeerd met foto's, maar dat wilde niet lukken, ik wil ze wel sturen hoor ?
Nick_J
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jan 2018, 20:09

Re: Nog ff wachten

Bericht door Nick_J »

klaas bril schreef: 17 jan 2018, 09:06 hoi Nick, jij kunt hem al zien en voelen begrijp ik, stond jou auto al in september klaar, dus toen was het probleem al bekend ? dat is vreemd, ik heb de mijne 30 oktober besteld en toen is nergens over gesproken. Mijn oude T5 GP is trouwens te koop op vwbusclub voor de liefhebber.

Hallo,

Nee, heb de bus in September besteld half December geleverd bij de Dealer wat extra dingen laten doen in de tussentijd en inderdaad zien en voelen...Er was tot een week voor levering ( 6 Januari ) niks bekend, echter een paar dagen voor aflevering kreeg ik telefoon van de dealer met de mededeling dat de bus niet uitgeleverd kon worden. Dus we wachten vrolijk af wanneer hij eindelijk opgehaald mag worden.
KlaasBanga
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47
Locatie: Triemen
Contacteer:

Re: Nog ff wachten

Bericht door KlaasBanga »

heb jij hem laten verlagen Nick, wat heb je eronder laten zetten en rijd het dan nog wel comfortabel ?
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33714
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Nog ff wachten

Bericht door Multivan Generation »

klaas bril schreef: 18 jan 2018, 09:30 heb jij hem laten verlagen Nick, wat heb je eronder laten zetten en rijd het dan nog wel comfortabel ?
Hij heeft er nog geen meter mee gereden volgens mij, als ik het zo lees.
Dus om dan naar ervaringen te vragen, lijkt me dan wat voorbarig :knipoog

Kijk eens in het T5 forum voor ervaringen van anderen en wat ze er onder hebben gezet. Dan kun je alvast gaan bestellen..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Matthijs hoek
Berichten: 118
Lid geworden op: 30 mar 2010, 17:47
Locatie: Utrecht

Re: Nog ff wachten

Bericht door Matthijs hoek »

Verlagen grote velgen etc is altijd inleveren op comfort. Wil niet zeggen dat het slecht rijd natuurlijk.
VW Transporter T6 2.0 TDI 84 PK --> 175 PK. Van Hoek Schilderwerken: voor al uw Lak en Latex spuitwerk. Niks is te gek. :T6NOLESS
Nick_J
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jan 2018, 20:09

Re: Nog ff wachten

Bericht door Nick_J »

klaas bril schreef: 18 jan 2018, 09:30 heb jij hem laten verlagen Nick, wat heb je eronder laten zetten en rijd het dan nog wel comfortabel ?
Hallo,

Hij is inderdaad verlaagd met een Bilstein B14 set. Heb er mee gereden en kan zeggen dat het evengoed zeer comfortabel rijd !! Velgen zullen er na de winterperiode wel wat verandering in brengen echter wil het oog ook wat :yes
Plaats reactie