Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Timy stelt zich voor

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Timy
Berichten: 416
Lid geworden op: 21 sep 2016, 22:09

Timy stelt zich voor

Bericht door Timy »

Goedemorgen allemaal,

Al jaren hebben wij div. camper(tjes) gehad maar nog nooit officieel ergens aangemeld. Nu werd het tijd om mij/ons even netjes voor te stellen. Sinds 1,5 jr hebben wij een T4 California. Ik heb al een aantal keer gebruik kunnen maken van jullie kennis dus nu officieel de 'aanmelding'.

Ik ben Tim, 34 jr en woon met vrouw en dochter in Waddinxveen. Wij hebben hebben een Suzuki Carry Romahome, een T3 Westfalia gehad en nu dus een T4 California. Ik moet toegeven dat ik mij, in de periode tussen de T3 en T4 (wij reden toen burgerlijk een Citroen Berlingo), verzet heb tegen een grote camper voor de deur. Mijn vrouw bleef zeggen dat het de beste keuze was voor ons en 1,5jr geleden ben ik overstag gegaan... Helaas.. ze had gelijk :bonk
De camper is onze enige 4-wieler want woon-werk doen wij beide op de motor. Zodra het maar een beetje mooier weer wordt zijn wij nagenoeg elk weekend eropuit. Op het werk en van vrienden horen wij ook regelmatig "ga je nu wéér weg!" :jumpklap Maar het is echt YOLO :sjaal

Per 27 april gaan wij van ons ouderschap genieten en 15 weken door Europa trekken. De plannen worden nu gemaakt maar doel is vooral geen stress en genieten. Samen met onze dochter van 4, die helemaal dol is van haar "tentbedje", gaan we dus genieten van het hippe 'Vanlife' leven. :campingT4
De verwachting is dat wij ca 15.000km gaan rijden. En het voorlopige doel is eerst naar de Noordkaap en daarna door Europa naar Sicilië. Kortweg, het noordelijke en zuidelijkpuntje van Europa raken. Maar alleen de Noordkaap is een vast doel, dus de rest is 'in potlood'.

In de tussentijd ga ik alles nalopen van de camper en waarschijnlijk veel lezen en soms vragen :google
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Timy stelt zich voor

Bericht door Snautzer »

Hallo en welkom. Zo te zien grote plannen en dat is altijd goed. Voldoende hier te vinden voor ideeën voor een lange reis.
Gebruikersavatar
arjanzevenaar
Berichten: 494
Lid geworden op: 03 mar 2012, 19:43

Re: Timy stelt zich voor

Bericht door arjanzevenaar »

Welkom op het forum. Motorijder en T4 campertje...De perfecte combi. (Ik hoop eind deze maand mijn motorrijbewijs te halen, vandaar..)

Maar klinkt erg goed wat jullie gaan doen, je zal het wel vaker horen denk ik. Veel veilige kilometers gewenst en natuurlijk veel plezier. Gaan de motoren mee of red je het 15 weken zonder motor te rijden ?

Groetjes Arjan.
Blue Star
Berichten: 1087
Lid geworden op: 29 dec 2013, 15:36
Locatie: Den Helder

Re: Timy stelt zich voor

Bericht door Blue Star »

Hoi Tim, vrouw en dochter,

Welkom op ons super forum :wjw :yes
En wat is er mooier dan zwerven met je Bulli door Europa ?? :toppie
Oké, de hele wereld :knipoog
Jullie hebben in ieder geval een mooi vooruitzicht en wens jullie héél véél plezier en zoals Arjan zegt, veilige km's.
Mijn motor(en) heb ik na 40 jaar aan de kant gezet en geniet van mijn Van Life :sjaal
Ik leef Full Time in mijn Bulli en ben zeer vaak onderweg, voorheen zei ik altijd :

> Elke km in mein T4, rij ik met plezier <


En nu is het dan :

> Living in a T5, thats life <

Geniet zoveel mogelijk, ieder op zijn eigen manier.
Uiteraard blijven wij graag op de hoogte van jullie tour :lach

New Blue Star Bulli XXL
New Blue Star Bulli XXL

Grüsse Fred
New Blue Star Bulli XXL :zwaai :zwaai
No road ? Not a problem ! :ikrij
Gebruikersavatar
Timy
Berichten: 416
Lid geworden op: 21 sep 2016, 22:09

Re: Timy stelt zich voor

Bericht door Timy »

arjanzevenaar schreef: 23 jan 2018, 12:20 Welkom op het forum. Motorijder en T4 campertje...De perfecte combi. (Ik hoop eind deze maand mijn motorrijbewijs te halen, vandaar..)

Maar klinkt erg goed wat jullie gaan doen, je zal het wel vaker horen denk ik. Veel veilige kilometers gewenst en natuurlijk veel plezier. Gaan de motoren mee of red je het 15 weken zonder motor te rijden ?
Absoluut dubbel genieten met twee van zulke geweldige vervoersmiddelen :ikrij Succes met het afrijden!
En ik zei letterlijk (!) vanmorgen dat ik de motor wel enorm ga missen al die weken.. We gaan door geweldig mooie motorlanden! Gelukkig hebben we al veel op de motoren gereist en kan je nou eenmaal niet alles hebben. Het rijden op de motor zal beperkt zijn i.v.m. de rondreis. Het meenemen en zorgen maken als de combinatie ergens staat als we een dagje de hort op zijn is ook niets. Denk wel dat ik ergens een motortje ga huren
:happy
Laatst gewijzigd door Timy op 25 jan 2018, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Timy
Berichten: 416
Lid geworden op: 21 sep 2016, 22:09

Re: Timy stelt zich voor

Bericht door Timy »

Gave combinatie Fred! Leuk dat je erin leeft.. Moet wel bevrijdend zijn! Enjoy!
:driveT4
Plaats reactie