Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T6 uitleverstop sinds december

vragen over de T6
Plaats reactie
johani03
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 sep 2008, 19:05
Locatie: limburg

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door johani03 »

jans schreef: 09 mar 2018, 19:14 Hallo wij zijn vandaag ook gebeld ze zeggen dat ie tussen de 4 a 6 weken klaar is :adhd eindelijke oktober besteld 150kw dsg

Maar zeiden er ook bij dat bij sommige types 150 kw met DSG de update een probleem zou kunnen zijn ? dat gaat over de autos's die al bij PON staan auto 's die nog bij de fabriek staan krijgen daar een update .
Wij krijgen ook de 204 pk DSG en hoop dat we weinig problemen gaan krijgen.
We hebben ook een caddy waar we de software update van gehad hebben en daar ging de verstuiver van kapot maar alles onder garantie van VW.
Vwforlive
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 okt 2017, 20:51

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door Vwforlive »

Vandaag is bij mijn bus de update uitgevoerd (staat bij de dealer in Nederland) update is helemaal goed gegaan. Ik hoor maandag wanneer ik hem kan ophalen. Ik verwacht zelf einde aankomende week. Ik hou jullie op de hoogte.
Ruurd99
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 mar 2018, 15:16

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door Ruurd99 »

Dat zijn goede berichten!

Hoop dat die van mij ook binnen nu en twee weken afgeleverd wordt samen met de golf voor mijn vrouw
De bijlage t6.jpg is niet meer beschikbaar
t6.jpg
Freaked
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jan 2018, 10:18

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door Freaked »

Hier hetzelfde verhaal. Afgelopen vrijdag ging de update erop, maar nu moeten er nog papieren geregeld worden. Dit alles moet binnen twee weken klaar zijn.

Kurkuma Yellow, ziet er echt fantastisch uit! Helaas zelf de gok niet durven nemen, dus hier een Acapulco Blue (zeker net zo prachtig :ikrij )
Ruurd99
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 mar 2018, 15:16

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door Ruurd99 »

Dat is ook een heel mooie kleur . Heb ik ook nog wel aan gedacht .
KlaasBanga
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47
Locatie: Triemen
Contacteer:

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door KlaasBanga »

ah, Acapulco Blue, die kleur heb ik ook besteld, eigenlijk was er niet zoveel aanbod in de kleuren, de Paarse kon niet meet geleverd worden,
KlaasBanga
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47
Locatie: Triemen
Contacteer:

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door KlaasBanga »

gisteren bij dealer Bouguignon geweest, zij hoorde afgelopen vrijdag pas dat de update gereed was, ik weet toch zeker dat op dit forum er in week 7 of 8 al een bericht was van week 9 update klaar en week 10 uitvoeren, ik heb het idee dat de dealers dus niet echt op de hoogte worden gehouden, vreemd. Maar nog 4 - 6 week en dan zou de T6 geleverd kunnen worden. Misschien een extra meeting als een ieder zijn auto heeft ? :adhd
Gebruikersavatar
bvddobb
Berichten: 1475
Lid geworden op: 15 okt 2013, 10:51
Locatie: Utrecht

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door bvddobb »

Vandaag kwam ik op de A1 twee vrachtauto's tegen vol met nieuwe T6'en, richting Amersfoort. Ze lijken eraan te komen!
Ruurd99
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 mar 2018, 15:16

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door Ruurd99 »

klaas bril schreef: 13 mar 2018, 09:47 gisteren bij dealer Bouguignon geweest, zij hoorde afgelopen vrijdag pas dat de update gereed was, ik weet toch zeker dat op dit forum er in week 7 of 8 al een bericht was van week 9 update klaar en week 10 uitvoeren, ik heb het idee dat de dealers dus niet echt op de hoogte worden gehouden, vreemd. Maar nog 4 - 6 week en dan zou de T6 geleverd kunnen worden. Misschien een extra meeting als een ieder zijn auto heeft ? :adhd
Staat die van jou al bij de dealer?
wilbertk63
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 feb 2018, 16:31

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door wilbertk63 »

Mijn wagen staat al vanaf december bij de dealer, heeft vrijdag nieuwe software gekregen, wacht nu op een nieuwe COC (certificaat van conformiteit). Volgens de dealer duurt dat 6 dagen, dus volgende week zou hij klaar zijn.... :nuts
KlaasBanga
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47
Locatie: Triemen
Contacteer:

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door KlaasBanga »

he Ruurd, nee die van mij staat nog in Duitsland, chassis nr is bekend maar hoever hij verder is afgemaakt is niet bekend.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door Multivan Generation »

En maar ... wachten.

Je zou er onderhand gek van worden.. :bonk
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
adw
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 jan 2018, 20:52

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door adw »

Net ook maar weer naar de dealer geweest wat schets mijn verbazing kon naast mijn nieuwe :T6NOLESS parkeren effe kijken en weer naar huis hebben nog geen idee wanneer update daar is komt apart voor iedere bus volgens dealer daarna pas kunnen ze de COC aanvragen ..... en we blijven maar wachten .....
KlaasBanga
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47
Locatie: Triemen
Contacteer:

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door KlaasBanga »

de update hebben ze in huis, dan moet de auto aan de computer en kijken ze in Duitsland of alles goed is gegaan, dan kenteken nog in orde maken na de goedkeuring, zo heb ik gehoord van de dealer,
Ruurd99
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 mar 2018, 15:16

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door Ruurd99 »

Zo heb ik het ook gehoord .
Het duurt allemaal wel verrekte lang :nuts
Plaats reactie