Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Natte Tosti

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Natte Tosti
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mar 2018, 19:49

Natte Tosti

Bericht door Natte Tosti »

Hallo,

Even voorstellen. Mijn naam is Remie, sinds vorige week troste eigenaar van een T5GP 84PK uit 2011 met 131.xxx op de klok. Het is een korte wielbasis met dubbele cabine, ingebouwd door Snoeks. Naast airco geen toeters en bellen. Het is mijn eerste bus en rijd tot nu toe heerlijk! :ikrij

Ik hoop via dit forum een hoop info te vinden (ik lees stiekem al even mee). Mocht ik ergens tegen aanlopen hoop ik hier mijn ei kwijt te kunnen. In het verleden met andere auto's toch veel problemen kunnen oplossen aan de hand van diverse forums. En wellicht als ik wat kilometers ervaring heb dat ik ook mijn bijdrage hier kan leveren!

En natuurlijk nog een foto van de bus, zo haalde ik hem van de week op! De tie-raps op de wieldoppen even weg denken. :knipoog

Afbeelding
T5GP 84pk - 2011 | viewtopic.php?f=11&t=59020
Gebruikersavatar
MichelT5
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 jan 2018, 20:01

Re: Natte Tosti

Bericht door MichelT5 »

Welkom :zwaai
Gebruikersavatar
Natte Tosti
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mar 2018, 19:49

Re: Natte Tosti

Bericht door Natte Tosti »

jan2009 schreef: 19 mar 2018, 18:02 welkom op :wjw

Strak busje hoor , lekker basic wit.
Mooi bouwjaar , geen gezeur met milieuzones.
En die kan je dacht ik nog wel wat laten chippen voor net iets meer fun.
:ikrij
Ben je man of vrouw ? , met zo,n nickname is het wat gokken.
Dank!

Natte Tosti en Remie zijn inderdaad uni-sex haha. Ik ben een man! Overigens afkomstig van de Hoeksche Waard, één van de Zuid-Hollandse eilanden.

Hiervoor reed ik met een Golf 2 tdi met 160 pk, dat was inderdaad een gedoe met milieuzones hier. Het snelle rijden/jagen ben ik een beetje klaar mee, ik moet bekennen dat het 'slome' rijden ook wel iets heeft met zo'n bus! :nuts Maar als het me gaat vervelen kan ik inderdaad altijd nog chippen.
T5GP 84pk - 2011 | viewtopic.php?f=11&t=59020
Plaats reactie