Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Rusty lee slaapbed

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
Martinwmd
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 jan 2018, 14:14
Locatie: Zuid-Beveland

Rusty lee slaapbed

Bericht door Martinwmd »

Goedenavond ,

Heeft 1 van jullie weetjewellers ervaring met het Rusty lee slaapbed, dit bed word op verschillende sites in Nederland aangeboden maar nergens staat er iets over de keuring bij het rdw.
Ik heb wel ontdekt dat het een Engels product is en in Engeland zijn ze er laaiend enthousiast over dus ik vraag me af of er hier ook mensen zijn met zo een bed.
Er staan ook filmpjes op YouTube van trektesten met dit bed en dan ziet het er hartstikke degelijk uit,
Maar de bevestiging van dit bed is met bouten door de vloer en ik weet niet hoe de rdw hier tegenover staat als je dit aanbied voor de keuring

Groeten martin
IMG_0185.PNG
IMG_0185.PNG (101.95 KiB) 1184 keer bekeken
Groeten martin
Gebruikersavatar
Anno
Berichten: 464
Lid geworden op: 04 sep 2012, 22:22

Re: Rusty lee slaapbed

Bericht door Anno »

Het Rusty Lee bed ken ik, is eenvoudig te bedienen en relatief goedkoop. Een ander groot voordeel is de afwezigheid van rails op de vloer. Je zal iets moeten bedenken met spanbanden o.i.d. zodat je beddengoed op het achterste gedeelte kan blijven liggen indien je het zaakje in zitstand gebruikt.

Ik weet niet of er een versie voor het continent ontwikkeld is. In de UK plaatsen ze een slaapbank zoveel mogelijk tegen de rechter wand van de auto. Wij doen dat juist tegen de linker wand. Dat is wellicht de verklaring voor Brexit.

Ik heb gemerkt dat de RDW zeer groot wantrouwen heeft jegens Engelse certificering. Er zijn gevallen bekend dat een gecertificeerde slaapbank uit de UK hier opnieuw getest moest worden.
Initiator van http://www.camperfixx.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Leverancier van slaapbanken en bouwpakketten campermeubelen
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Rusty lee slaapbed

Bericht door Beckontheroad »

Rechterwand-linkerwand kijk je zeker naar achter?
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Plaats reactie