Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

RNS510 updaten?

vragen over de T5
Plaats reactie
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

RNS510 updaten?

Bericht door Harry 341 »

Ik wil de Navi updaten...nu kost een originele schijf aardig wat duiten...op mpl. wordt je doodgegooid met namaak van "thuis"werkers..
Is dat te doen? Of toch maar (weer) centjes uitgeven....?
grt.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33768
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: RNS510 updaten?

Bericht door Multivan Generation »

Bel me anders even..
Ik heb het zelf gedaan maar er kunnen wat haken en ogen aan zitten.

En wat bedoel je precies met updaten?
Alleen de kaarten? Of ook de firmware?
Ik heb beide gedaan en kaarten van 2018..

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: RNS510 updaten?

Bericht door Harry 341 »

Gaat alleen om de kaarten Peter...maar als er problemen "mogelijk" zijn begin ik er niet eens aan... :muur
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Thé Vier
Berichten: 125
Lid geworden op: 12 mar 2007, 13:28
Locatie: Zuid-Holland

Re: RNS510 updaten?

Bericht door Thé Vier »

Ik heb al een aantal keren images gedownload van internet. Een of andere Amerikaanse site, maar de nieuwste kan ik er niet meer op vinden. Zoek dus een image van Europa. V15 is de laatste? Heb nu V13.
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: RNS510 updaten?

Bericht door Beckontheroad »

Peter
Heeft een firmware update zin?
Begreep eerder dat dat regelmatig problemen mee waren.
Weet je ook of het mogelijk is om poi- flitsers apart toe te voegen?
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33768
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: RNS510 updaten?

Bericht door Multivan Generation »

Thé Vier schreef: 06 apr 2018, 00:21 Ik heb al een aantal keren images gedownload van internet. Een of andere Amerikaanse site, maar de nieuwste kan ik er niet meer op vinden. Zoek dus een image van Europa. V15 is de laatste? Heb nu V13.
Ik heb V15 en niet van een illegale download en dat is de huidige laatste versie.
Beckontheroad schreef: 06 apr 2018, 04:13 Peter
Heeft een firmware update zin?
Begreep eerder dat dat regelmatig problemen mee waren. Weet je ook of het mogelijk is om poi- flitsers apart toe te voegen?
JB
Ja dat kan zin hebben, maar dat hangt af van je huidige versienummer firmware. Niet alle firmware versies kunnen op alle apparaten.

Poi flitsers heb ik gelezen dat die apart er op te zetten zijn, maar dat heb ik zelf nooit gedaan.

Een firmware update kost ongeveer een uur, een kaarten update ongeveer 3 kwartier.

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
jan bruin
Berichten: 59
Lid geworden op: 19 jan 2007, 22:29
Locatie: warmenhuizen

Re: RNS510 updaten?

Bericht door jan bruin »

Harry 341 schreef: 05 apr 2018, 09:27 Ik wil de Navi updaten...nu kost een originele schijf aardig wat duiten...op mpl. wordt je doodgegooid met namaak van "thuis"werkers..
Is dat te doen? Of toch maar (weer) centjes uitgeven....?
grt.Harry
Goedendag Harry, :zwaai

Ik had vorig jaar een chrash met de navi, en toen heb ik hem laten maken in Amstelveen.
Koste me € 130,- met nieuwste nav incl. flitsers en nieuwste firmware. Nou is de jouwe uiteraard niet gecrasht dus weet ik daar niet de prijs van, maar als je wil kan ik je het nummer geven... :yes :T54LIFE
T4 Caravelle 102 pk 1999 325.000 km 2004 - 2016
T5 GP Caravelle 180 pk DSG 4-motion 2011 146.000 km 2016 - 20..
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: RNS510 updaten?

Bericht door Harry 341 »

Zou fijn zijn....graag via p.b.
Ben er even tussenuit..maar je hoort van me.
Grt.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Plaats reactie