Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T6 uitleverstop sinds december

vragen over de T6
Plaats reactie
Vwforlive
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 okt 2017, 20:51

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door Vwforlive »

Dank je, ja ik vindt het mooier staan. Dan maakt de achterkant af.
KlaasBanga
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47
Locatie: Triemen
Contacteer:

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door KlaasBanga »

ziet er mooi uit hoor, blijft zo'n spoiler wel goed vast zitten in de wasserette vraag ik mij af ?
Vwforlive
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 okt 2017, 20:51

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door Vwforlive »

klaas bril schreef: 27 mar 2018, 08:42 ziet er mooi uit hoor, blijft zo'n spoiler wel goed vast zitten in de wasserette vraag ik mij af ?
Geen idee mijn auto’s gaan nooit door de krasstraat! Mag verwacht toch wel dat dat zou moeten kunnen.
arnovariante
Berichten: 92
Lid geworden op: 19 jan 2017, 22:16

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door arnovariante »

Mijn T6 gaat altijd door de wasstraat (had hij maar gaan bus bij mij moeten worden).
Geen enkel probleem met de spoiler achterop.
Ook spoilers op voorgaande auto's en bus geen enkel probleem mee gehad.
Caravelle Highline TDI 204 PK DSG
johani03
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 sep 2008, 19:05
Locatie: limburg

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door johani03 »

Vwforlive schreef: 22 mar 2018, 18:31 Vandaag bericht gehad van de dealer, ik kan hem zaterdag ophalen!!!! Helemaal blij eindelijk is die klaar. Zal foto plaatsen als ik hem in bezit heb. Nog meer mensen die inmiddels nieuws hebben?
Yep net de Vw dealer aan de foon gehad en onze is gister bij Pon gearriveerd :yes
KlaasBanga
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47
Locatie: Triemen
Contacteer:

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door KlaasBanga »

fijne blije berichten allemaal, na dat wachten extra trots op de T6, ik heb nog niks gehoord !
elpd
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 feb 2018, 17:40

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door elpd »

Zijn er alweer nieuwe mensen blij gemaakt met de komst van hun T6? Er worden wel druppelsgewijs bussen uit Duitsland geleverd maar die zijn volgens mij allemaal 110kw en geen 150kw. Ik heb het idee (al is daar officieel niets over bekend) dat de 150kw als LWB nog niet wordt uitgeleverd. Ik zie wel veel berichten over 150kw Multivans en Cali's maar niet de 'standaard' LWB Transporter.
Wachten duurt lang....
KlaasBanga
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47
Locatie: Triemen
Contacteer:

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door KlaasBanga »

Een kennis van mij zijn T6 staat in Leusden, tegelijk besteld met die van mij maar de mijne staat nog n Duitsland, de update zit er al wel in.
elpd
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 feb 2018, 17:40

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door elpd »

Nou...je wil het niet geloven maar vanochtend kreeg ik het bericht dat mijn Transporter (150Kw LWB DC) in NL is gearriveerd. Heel blij mee. Nu kan het aftellen eindelijk beginnen.
Wachten duurt lang....
KlaasBanga
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47
Locatie: Triemen
Contacteer:

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door KlaasBanga »

stond er toevallig ook een acapulco blauwe op de trein ?? :sjaal
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33714
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door Multivan Generation »

klaas bril schreef: 18 apr 2018, 16:39 stond er toevallig ook een acapulco blauwe op de trein ?? :sjaal
Nee, die was er van af gelazerd..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
shantos
Berichten: 91
Lid geworden op: 23 mar 2007, 14:00
Locatie: Rijnmond

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door shantos »

T6 150kw, Lwb, Dubbele schuifdeur, highline schuifkanteldak enz. enz. zou week 19 geleverd worden bij de dealer. kreeg vandaag een telefoontje dat hij er al is. gewoon 3 weken eerder, Top geregeld door VW Muntstad in de Meern. :toppie
T5, Mei 2007, lwb,128kw,getund bij JD naar 208 pk, 60 jaar pakket, trekhaak,schuifdak, nu 750000 km
KlaasBanga
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47
Locatie: Triemen
Contacteer:

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door KlaasBanga »

dit geeft weer moed, zit met dezelfde opties dus we houden hoop op deze maand ? Er moet nog wel Alcantara bekleding in gemaakt worden, zag ik dinsdag op de AD site; bekleding stof is op, zal dat nog problemen geven ??
T6 oryx
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mar 2018, 07:51

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door T6 oryx »

Op 9 okt 2017 besteld en in het vw systeem verwerkt ( 150 kw dsg 70 edition highline dc )
Deze week bericht gehad dat de auto als het meezit volgende week kan worden afgeleverd ruim 7 maanden wachten dus
Kan ik eindelijk afspraak gaan inplannen om te verlagen en omvormer laten inbouwen
jans
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 jul 2011, 21:03

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door jans »

M :adhd waaa net gebeld door de dealer oktober besteld krijgen hem donderdag of maandag erna geleverd ben benieuwd 150 kw multivan
Plaats reactie