Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T6 uitleverstop sinds december

vragen over de T6
Plaats reactie
adw
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 jan 2018, 20:52

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door adw »

17 oktober besteld afgelopen woensdag bericht van dealer statuswijziging bus update beschikbaar week 23😱 bus geanulleerd krijg nu een voorstel op een bus in voorraad effe afwachten waar ze mee komen 😡
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33764
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door Multivan Generation »

adw schreef: 21 apr 2018, 18:01 17 oktober besteld afgelopen woensdag bericht van dealer statuswijziging bus update beschikbaar week 23😱 bus geanulleerd krijg nu een voorstel op een bus in voorraad effe afwachten waar ze mee komen 😡
adw schreef: 14 mar 2018, 17:43 Net ook maar weer naar de dealer geweest wat schets mijn verbazing kon naast mijn nieuwe :T6NOLESS parkeren effe kijken en weer naar huis hebben nog geen idee wanneer update daar is komt apart voor iedere bus volgens dealer daarna pas kunnen ze de COC aanvragen ..... en we blijven maar wachten .....
Hij stond volgens je post van 4 maart toch al bij de dealer? En is de software update pas in week 23 beschikbaar voor jouw bus, bedoel je dat?

Dus dan annuleer je maar je bus ?
Klinkt mij heel logisch in de oren.. NOT.

Een software update kost veel minder tijd als een hele auto produceren .. en een voorraadauto heeft die dan wel de juiste configuratie en updates al gehad?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
adw
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 jan 2018, 20:52

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door adw »

Staat vanaf december bij de dealer week 23 pas update voor die bus dat betekend juni pas rijden ga ik niet mee akkoord staat een halfjaar stof te happen daar betaal ik geen 50 ruggen voor voorraad bus is in feb geproduceerd eigenlijk demo voor mijn dealer nu voor mij lijkt mij wel logisch
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33764
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door Multivan Generation »

Je hebt een koopcontract getekend bij het bestellen van jouw bus. Wat staat daarin bij de ontbindende voorwaarden?

Ik bedoel stel jij maakt iets of besteld iets speciaal voor een klant, en het materiaal is geregeld en is in productie en vervolgens zegt die klant, nee laat maar ik vind het te lang gaan duren, of nee ik wil toch een andere kleur.
Hoe zou jij daar dan mee omgaan?

Ik begrijp de frustratie, maar al had je 100 ruggen betaald, dat veranderd niets aan de situatie. Je wordt er echt niet belangrijker door als klant.

Onder druk worden dingen vloeibaarder dus wellicht kan door wat extra bevragen van dealer en op volgorde van productiedatum die update wel eerder plaatsvinden..?

Want ga jij dan voor die 50 ruggen die je betaald hebt dan genoegen nemen met een iets andere uitrusting of andere kleur etc? Dat gevoel, die onvrede blijft dan toch..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
adw
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 jan 2018, 20:52

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door adw »

Multivan Generation schreef: 22 apr 2018, 08:14 Je hebt een koopcontract getekend bij het bestellen van jouw bus. Wat staat daarin bij de ontbindende voorwaarden?

Ik bedoel stel jij maakt iets of besteld iets speciaal voor een klant, en het materiaal is geregeld en is in productie en vervolgens zegt die klant, nee laat maar ik vind het te lang gaan duren, of nee ik wil toch een andere kleur.
Hoe zou jij daar dan mee omgaan?

Ik begrijp de frustratie, maar al had je 100 ruggen betaald, dat veranderd niets aan de situatie. Je wordt er echt niet belangrijker door als klant.

Onder druk worden dingen vloeibaarder dus wellicht kan door wat extra bevragen van dealer en op volgorde van productiedatum die update wel eerder plaatsvinden..?

Want ga jij dan voor die 50 ruggen die je betaald hebt dan genoegen nemen met een iets andere uitrusting of andere kleur etc? Dat gevoel, die onvrede blijft dan toch..
Voorstel is van de dealer zelf gekomen is dezelfde bus alleen dan een automaat het probleem is dat de handgeschakelde als een van de laatste aan de beurt is voor de update en ik het wachten gewoon beu ben auto had in januari geleverd moeten zijn.dealer heeft me netjes behandelt vw Duitsland heeft het met de non communicatie voor mij helemaal verpest
T6 oryx
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mar 2018, 07:51

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door T6 oryx »

Idd het slaat echt helemaal nergens op hoe je door VW wordt behandelt, ik heb contact gehad met pon die draaien het standaard voorgeschreven media riedeltje af met wat vervelend voor u, ik begrijp u situatie, wat vervelend dat u vw gevoel niet bij uw huidige gevoel past
Wat een bullshit allemaal ik praat hier niet over een gebakje van 3 eurries maar over een auto van bijna 50 duizend
Ja meneer echt heel vervelend, ja dit is de 14 opvolgende auto uit de vw groep en tevens de laatste want klanten zijn voor jullie alleen maar lastig en vervelend en ik mag helemaal niet klagen en juist blij zijn dat ik na maanden van doodzwijgen en negeren de gelukkige ben dat ik kan rijden in een vw
Ik zal u gegevens noteren en dan gaan we kijken wat de status van u auto is dat is alle informatie die je krijgt
Ja de dag erna wordt je gebeld door je dealer die veder ook niks weet en de communicatie veder overneemt
Hallo na 7 maanden wachten het raar vinden dat je het zat bent om niks te horen
Kan me niet voorstellen dat je bij een ander merk zo totaal genegeerd wordt, kan echt niet slechter als dit
Volgende week zou de auto klaar zijn ook dit gaat niet door, papieren zijn nog niet in orde :bonk
VW-T6
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 apr 2018, 11:21

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door VW-T6 »

Hoopgevend topic dit!

Zit pas één maand te wachten en heb het geduld van een kleuter van 3 :adhd
rpellemans
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2018, 10:41

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door rpellemans »

Mijn T6 (DC, 150KW, 7DSG, 70 edition) besteld in oktober.
Vorige week is hij binnengekomen bij de dealer dus hopelijk volgende week rijden.

Dan kan mijn huidige T6 (104KW, 6Man, Highline) ingeruild worden.

Het duurt even maar dan heb je (hopelijk) ook wat.
KlaasBanga
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47
Locatie: Triemen
Contacteer:

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door KlaasBanga »

als het goed komt is de mijne deze week bij de dealer, moet dan nog 1 en ander aan betimmerd worden maar dan zou het toch echt niet meer lang duren......
VW-T6
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 apr 2018, 11:21

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door VW-T6 »

rpellemans schreef: 09 mei 2018, 09:08 Mijn T6 (DC, 150KW, 7DSG, 70 edition) besteld in oktober.
Vorige week is hij binnengekomen bij de dealer dus hopelijk volgende week rijden.
Wat was de levertijd toen je bestelde dan?
En de reden waarom het zo lang moest duren?
KlaasBanga
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47
Locatie: Triemen
Contacteer:

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door KlaasBanga »

30 oktober besteld, de reden is bekend toch, ze hebben verkeerde emissie waarden door gegeven als zijnde een personen auto,
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33764
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door Multivan Generation »

VW-T6 schreef: 24 apr 2018, 12:28 Hoopgevend topic dit!

Zit pas één maand te wachten en heb het geduld van een kleuter van 3 :adhd
En hoe is het ermee?
Al straf gekregen van Juf Volkswagen?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
VW-T6
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 apr 2018, 11:21

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door VW-T6 »

Nope, geen straf gehad nog.
:lach




klaas bril schreef: 09 mei 2018, 13:34 30 oktober besteld, de reden is bekend toch, ze hebben verkeerde emissie waarden door gegeven als zijnde een personen auto,
Ah ok.
Er konden meer oorzaken zijn.
jans
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 jul 2011, 21:03

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door jans »

Hehe eindelijk daar is hij dan oktober besteld 150 kw 70 Edition ben er blij mee heeft ff geduurd maar dan heb je ook wat.
Bijlagen
IMG_0710.jpg
KlaasBanga
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47
Locatie: Triemen
Contacteer:

Re: T6 uitleverstop sinds december

Bericht door KlaasBanga »

gefeliciteerd Jans, ziet er mooi uit !
Plaats reactie