Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Remco met een t4

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Remco-T4
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 apr 2018, 19:05

Remco met een t4

Bericht door Remco-T4 »

Hallo allemaal,
Mijn naam is Remco. Ik ben 43 en woon samen met mijn vrouw en dochter in het pitoreske dorpje Zonnemaire (Zeeland). sinds vandaag zijn wij de gelukkige eigenaar van een t4 camper met vast hoog dak. Ik zeg camper, maar het is nog een aardig projectje om er een beetje knappe camper van te maken. Het interrieur moet eigenlijk helemaal leeg en opnieuw gebouwd worden. Er zit wat laswerk aan en de verf......ja....die zit er wel op maar daar houd het mee op😀
Een leuke uitdaging dus. Ik hoop hier wat handige tips te vinden en mensen die mij al voor zijn gegaan.
Groeten Remco
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Remco met een t4

Bericht door Snautzer »

Hoi Remco, welkom. Een hoogdak leuk daar heb ik er ook 1 van. Hier een project van Timo viewtopic.php?t=57034 die wat moois aan het maken is. En voor de buitenkant als je spuitkosten wil besparen maar toch een beetje knap wil rond rijden mijn eigen rol projectje viewtopic.php?f=2&t=57560 . Er is nog een Zeeuw op het board die het verbouwen tot, mag ik wel zeggen, bijna kunst heeft verheven. Altijd handig om zo iemand in de buurt te hebben wonen :lach

Overigens als je het leuk vind kan je onder het T4 project gedeelte een topic starten en je vorderingen laten zien of evt. vragen stellen.

Succes!
Plaats reactie