Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

diesel purge

vragen over de T5
Plaats reactie
t5axc
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 jun 2017, 23:22

diesel purge

Bericht door t5axc »

Willen een liqui moly diesel purge doen,pure injector reiniger door de injectoren.

Maar dan na het filter opzuigen,moet er dan een zekering uit zodat de pomp in de brandstof tank niet werkt ? of hoe doe ik dat ?

Alvast bedankt :driveT5
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: diesel purge

Bericht door Beckontheroad »

--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: diesel purge

Bericht door heemskerk »

t5axc schreef: 26 jun 2018, 16:35 Willen een liqui moly diesel purge doen,pure injector reiniger door de injectoren.

Maar dan na het filter opzuigen,moet er dan een zekering uit zodat de pomp in de brandstof tank niet werkt ? of hoe doe ik dat ?

Alvast bedankt :driveT5
Of... Een slang eraan en weer in de vulpijp hangen?
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: diesel purge

Bericht door Multivan Generation »

t5axc schreef: 26 jun 2018, 16:35 Willen een liqui moly diesel purge doen,pure injector reiniger door de injectoren.

Maar dan na het filter opzuigen,moet er dan een zekering uit zodat de pomp in de brandstof tank niet werkt ? of hoe doe ik dat ?

Alvast bedankt :driveT5
Heb je problemen omdat je dit wilt doen?
Zo ja, wat zijn de symptomen?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
t5axc
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 jun 2017, 23:22

Re: diesel purge

Bericht door t5axc »

het lijkt of er in de tank een opvoer pompje zit dat wil ik uitschakelen met een zekering zodat de aanvoer en retour van de injectie pomp in het reservoir met injectorreiniger komen zonder dan uit het filter diesel word gepompt.

er zijn geen klachten maar ik weet dat dit spul werkt en verbeterd (zoek maar is op liqui moly diesel purge)

de reiniger moet puur door de injectors.
t5axc
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 jun 2017, 23:22

Re: diesel purge

Bericht door t5axc »

buisje tussen opvoer/terug voer kan ook :driveT5
Giel
Berichten: 86
Lid geworden op: 22 jun 2007, 08:33

Re: diesel purge

Bericht door Giel »

t5axc schreef: 27 jun 2018, 20:42 het lijkt of er in de tank een opvoer pompje zit dat wil ik uitschakelen met een zekering zodat de aanvoer en retour van de injectie pomp in het reservoir met injectorreiniger komen zonder dan uit het filter diesel word gepompt.

er zijn geen klachten maar ik weet dat dit spul werkt en verbeterd (zoek maar is op liqui moly diesel purge)

de reiniger moet puur door de injectors.
Ik heb wel gezocht op't www maar vindt alleen maar verkopers en geen betrouwbare onderzoekssite!!
t5axc
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 jun 2017, 23:22

Re: diesel purge

Bericht door t5axc »

ik heb geen aandelen erin ofzo,maar leesop internationale forums positieve ervaringen

ook filmpjes op YouTube motoren beginnen beter t lopen t heeft duitse tuv goedkeuring ook
Plaats reactie