Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Inbraakbeveiling T4 California

vragen over de T4
Plaats reactie
T4-Jan-1997
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 okt 2017, 15:49

Inbraakbeveiling T4 California

Bericht door T4-Jan-1997 »

Goededag allen,

Wie van jullie heeft goede tips tegen inbraak in de camper.
Onderweg met de camper laat je hem weleens alleen op een parkeerplaats tijdens een wandeling, zwempauze of stadsbezoek. Altijd met het grootste deel van je hebben en houwe erin.
De standaard sloten bieden niet echt veel weerstand voor de gemiddelde dief. Nu weet ik dat het risico met een camper groter is dan wanneer je altijd op de camping staat, maar alle extra beveiliging helpt natuurlijk.
Hier of elders op internet kan ik niets tegen. Wellicht dat er hier ervaringsdeskundige zijn.

Ik hoor het graag.

Groeten Jan
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Inbraakbeveiling T4 California

Bericht door Beckontheroad »

heb ooit een alarm ingebouwd in de cabine, inclusief de 130db (was t zoveel) in de cabine.
Toen ik bij installatie dat ding per ongeluk liet afgaan, was ik ongelukkig van de herrie, maar ja dan zijn ze wel binnen..
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Peter73
Berichten: 289
Lid geworden op: 03 apr 2007, 12:28

Re: Inbraakbeveiling T4 California

Bericht door Peter73 »

Er zijn best tips voor inbraak of diefstalbeveiliging. Maar ook diegene die op zoek zijn naar tips voor het andere kamp lezen mee...laten we de preventietips vooral wederom algemeen kenbaar maken :knipoog

Adviezen graag via PB aan de topicstarter...
Groet, Peter

T4 b.j. 2003 2.5 ACV (gechipt naar 130pk) Westfalia California Freestyle
T4-Jan-1997
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 okt 2017, 15:49

Re: Inbraakbeveiling T4 California

Bericht door T4-Jan-1997 »

Peter73 schreef: 25 jul 2018, 16:34 Er zijn best tips voor inbraak of diefstalbeveiliging. Maar ook diegene die op zoek zijn naar tips voor het andere kamp lezen mee...laten we de preventietips vooral wederom algemeen kenbaar maken :knipoog

Adviezen graag via PB aan de topicstarter...
Da's natuurlijk een hele goeie opmerking! Thnx
Plaats reactie