Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Wat betaal je voor een raamstijl roestreparatie

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
VWT4
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 mar 2012, 19:56

Wat betaal je voor een raamstijl roestreparatie

Bericht door VWT4 »

Wat zijn ongeveer de bedragen die een spuiterij vraagt voor een roestplek bijwerken bij het raam? Op dit moment nog onder het rubber aan 1 zijde een blaasje zichtbaar . Ervaring is uiteraard dat er meer kan zitten maar ik verwacht toch bij deze niet heel veel. ( Staat trouwens droog en is geen winterauto) betreft de prijs indicatie maar inclusief raam eruit.
Gebruikersavatar
Erwin L
Berichten: 382
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:15
Locatie: Assendelft

Re: Wat betaal je voor een raamstijl roestreparatie

Bericht door Erwin L »

Zo om en nabij de 400 euro schat ik
T5 1,9 Tdi 2004
Gebruikersavatar
marcel 415
Berichten: 1222
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:28
Locatie: grunniggerlaand

Re: Wat betaal je voor een raamstijl roestreparatie

Bericht door marcel 415 »

die van mij heeft 400 euro gekost was afgesproken dat was mijn mazzel want mijn raam lag er helemaal los in zat dus extra werk aan.
Groetjes Marcel 415

Afbeelding
Giela
Berichten: 127
Lid geworden op: 13 feb 2018, 20:47
Locatie: Breda

Re: Wat betaal je voor een raamstijl roestreparatie

Bericht door Giela »

Blijkbaar kan het raam makkelijk kapot gaan omdat het raam eruit moet. Dus met een vervangende ruit zou ik €600,- kwijt zijn geweest
Gebruikersavatar
VWT4
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 mar 2012, 19:56

Re: Wat betaal je voor een raamstijl roestreparatie

Bericht door VWT4 »

Bedankt voor de reacties, ik zie het wel, geen goedkope reparatie. Ik was er al een beetje bang voor.
brecht
Berichten: 242
Lid geworden op: 31 jul 2017, 21:32

Re: Wat betaal je voor een raamstijl roestreparatie

Bericht door brecht »

Ik heb het laatst laten doen voor 300,-
Ruit er uit, roest behandelen, ruit er weer in. Als ik de ruit zelf had verwijderd en teruggeplaatst het 150,- geweest.

andere offertes lagen tot wel 3 x zo hoog trouwens. Dat verschil is denk ik wel te zien hoor: ik vind de afwerking niet zo netjes (kijk maar bij mijn dakspoiler vast maken topic). Je krijgt waar je voor betaald zeg maar. Ik vind het nu zo prima. De raamlijst kan weer een volgende 26 jaar mee, de bus hoeft er voor mij niet uit te zien alsof ie vorig jaar van de band kwam.
Plaats reactie