Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Slaap bank

vragen over de T4
Plaats reactie
Vw t4
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 aug 2018, 01:12

Slaap bank

Bericht door Vw t4 »

Is er iemand die deze bed kan maken of maakt :sjaal

Hoor het graag

T4
Bijlagen
Voorbeeld
Voorbeeld
9e0c70386327b04c088ad24dc51b2452.jpg (9.67 KiB) 1274 keer bekeken
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Slaap bank

Bericht door Multivan Generation »

En wil je daarna de zitplaatsen op kenteken krijgen of niet?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
luisenbos
Berichten: 184
Lid geworden op: 29 jun 2012, 22:53
Locatie: Noord--Holland ongeveer

Re: Slaap bank

Bericht door luisenbos »

Ja ik kan hem maken MAAR je komt wel even een half jaartje te vroeg druk aan het verbouwen thuis ben van plan ook er 1 te maken voor mijn bus maar dat zal pas +- pas tzt januari worden dus zolang wil je niet wachten denk ik :vraagteken .

Peter ook dat waarschijnlijk moeten ben zelf ook al aan het zoeken en heb al wat foto's en ideeën verzamelen .

Had deze zelf gemaakt voor mijn t3 en ook met de mogelijkheid om buiten slapen :toppie :bifun

maar zal bij de ander niet gebeuren .
Bijlagen
rock-and-roll-bed-Full-Width-vw-t4-_57 (3).jpg
DSCN3408.jpg
DSCN3405.jpg
rock-n-roll-bed-luxury-rock-n-roll-beds-vw-camper-and-bus-of-rock-n-roll-bed.jpg
rock-and-roll-bed-Full-Width-vw-t4-_57 (1).jpg
En de vriendelijk groetje Frits
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Slaap bank

Bericht door Snautzer »

Ik denk eerder dat Peter de RDW keuring bedoeld. Krijg je deze mooie bank op kenteken voor wat betreft de zitplaatsen?
Gebruikersavatar
luisenbos
Berichten: 184
Lid geworden op: 29 jun 2012, 22:53
Locatie: Noord--Holland ongeveer

Re: Slaap bank

Bericht door luisenbos »

Dat begrijp vraag van de rdw die van de t3 niet die bus is verkocht maar tegen die tijd dat het zover is zal ik eerst inlezen wat de eisen zijn .

Het zal niet zozeer in de bank zitten die ten opzichte van de andere banken wel sterk genoeg zal zijn ( gebaseerd op geen ervaring ) de koker is in verschillende diktes verkrijg baar daar is altijd wel een mouw aan te passen denk meer aan de bevestiging aan de vloer en rol gordels .

Tot die tijd is even afwachten maar altijd goed dat er even op gewezen word . :proost
En de vriendelijk groetje Frits
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Slaap bank

Bericht door Multivan Generation »

luisenbos schreef: 17 sep 2018, 21:43
Tot die tijd is even afwachten maar altijd goed dat er even op gewezen word . :proost
En dat al ruim voor af. Je kunt je de moeite besparen om zelf te bouwen en als je dit bankje voor wat betreft goedgekeurde zitplaatsen op je kentekenbewijs vermeldt wilt krijgen. Geen officieel erkend testcertificaat en geen geteste officiële gordelpunten als je een WV1 chassisnummer hebt.
Dus dan mag je het bankje alleen stilstaand als bank gebruiken en als slaapmogelijkheid. En voor de rest is het dan vastgeboute lading..

Doe er je voordeel mee..

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Vw t4
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 aug 2018, 01:12

Re: Slaap bank

Bericht door Vw t4 »

Ik heb het geluk dat ik vw2 op kenteken heb staan

En op veel plekken grodel aansluitingen heb


Maar nog steeds interesse in zo bankje :sjaal
Gebruikersavatar
luisenbos
Berichten: 184
Lid geworden op: 29 jun 2012, 22:53
Locatie: Noord--Holland ongeveer

Re: Slaap bank

Bericht door luisenbos »

Dus dan mag je het bankje alleen stilstaand als bank gebruiken en als slaapmogelijkheid. En voor de rest is het dan vastgeboute lading..

Doe er je voordeel mee..

Groeten Peter
[/quote]

ik denk dat als het zover is ----- en er een bus voor de deur staat en dan eerst een draai console maak en dan van een gedraaide positie :lach
eerst rustig ga bekijken en in een lege ruimte starend eens toekijken wat ik wil .

De kinderen gaan niet toch meer mee die zijn oud genoeg en om alle problemen te voor komen is dat een optie die ik in mijn denkwijze meeneem die jij aangeeft .

Dus komt tijd komt raad . laat het nu voor even rusten tot zover ideeën zat maar heb nog even . :goodidea
En de vriendelijk groetje Frits
avento
Berichten: 91
Lid geworden op: 08 nov 2013, 09:40

Re: Slaap bank

Bericht door avento »

Als het zit gedeelte achterste voren is, dan mag dat en word het mee geteld op kenteken.
Voor de keuring had ik de slaapbank ook achterstevoren staan.

Leuk je hier weer tegen te komen luizebos, jij nu ook aan een T4 .
We gaan vast ook hier weer leuke projecten van jou tegenkomen .

Groet Cees
Voorheen met Lola :proost
:wjw Herinder je gister, droom over morgen maar leef vandaag

VW T4 2500tdi uit 2003 zelfbouw camper die steeds completer word

Groet Cees
Gebruikersavatar
luisenbos
Berichten: 184
Lid geworden op: 29 jun 2012, 22:53
Locatie: Noord--Holland ongeveer

Re: Slaap bank

Bericht door luisenbos »

ja ! hai Cees :yes

De rode t3 en de zelfgemaakte oprij bokken hai hoe gaat die wel even voor de goede orde geen t4 dat was mijn oude t4 ga tzt op zoek naar een T 5 en zal het nodige wel weer komen hahaha :bifun
En de vriendelijk groetje Frits
Plaats reactie