Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Heated seats kapot?

vragen over de T4
Plaats reactie
Giela
Berichten: 127
Lid geworden op: 13 feb 2018, 20:47
Locatie: Breda

Heated seats kapot?

Bericht door Giela »

Vraagje:

Onze verwarmbare voorstoelen hebben tot voor kort altijd prima gewerkt. Nu wilde ik ze laatst testen maar nu doen ze het niet meer. Ik heb allereerst de zekering (F11) nagekeken maar deze is nog goed. Beidde voorstoelen doen het niet dus ik vind het een erg vreemd probleem. Heeft iemand nog een tip om na te checken waar het aan kan liggen?

Thanks!
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33773
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Heated seats kapot?

Bericht door Multivan Generation »

Er is een foutenzoek procedure welke hiervoor vermeld wordt in elsa win..

Je kunt bijvoorbeeld al eens meten of er wel spanning onder de stoel aankomt. Weerstand van zitting los doormeten en van rugleuning ook los doormeten..

Sta je wel eens op de zittingen om bijvoorbeeld naar het hefdak te gaan?

Zie ook hier..

http://www.eldiape.com/stoelverwarming/ ... arming.htm

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Giela
Berichten: 127
Lid geworden op: 13 feb 2018, 20:47
Locatie: Breda

Re: Heated seats kapot?

Bericht door Giela »

Multivan Generation schreef: 26 sep 2018, 21:36 Er is een foutenzoek procedure welke hiervoor vermeld wordt in elsa win..

Je kunt bijvoorbeeld al eens meten of er wel spanning onder de stoel aankomt. Weerstand van zitting los doormeten en van rugleuning ook los doormeten..

Sta je wel eens op de zittingen om bijvoorbeeld naar het hefdak te gaan?

Zie ook hier..

http://www.eldiape.com/stoelverwarming/ ... arming.htm

Groeten Peter
elsa twin?

Ik krijg geen stroom bij de stoelen. De zekeringen zijn allemaal nog heel en het heeft altijd prima gewerkt. Toch een vreemd probleem waarbij ik niet echt verder meer weet te zoeken dan dat ik allemaal gedaan heb?! :muur
Plaats reactie