Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

licht/bull

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
cromi
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2018, 22:55

licht/bull

Bericht door cromi »

Hoi,

heeft iemand een inbouw handleiding liggen voor een lichtbar of bullbar op een T5 GP?

ik zou graag weten hoe en waar ze aan de roosters ergens een versteviging vastmaken.

ik zou er graag een paar Hella opzetten naast het VW embleem maar kan nergens geen bevestiging punt vinden.

een echte bull steken is duur en zijn er bitter weinig die met de PDC overweg kunnen.

grt
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: licht/bull

Bericht door Multivan Generation »

Misschien kun je met dit topic iets?

viewtopic.php?f=3&t=57891&p=415958&hili ... en#p415958

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
headbanger
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 okt 2017, 15:01

Re: licht/bull

Bericht door headbanger »

ff met andere account: ja / nee, nee / ja er zijn wel dingen toegelaten die onder tuning vallen en CE gekeurd moeten zijn, etc.
maar meeste bull/push werken niet goed samen met je PDC dus das geen optie. bovendien koste die dat er wel mee werken een smak geld voor een geplooide afvoerbuis bwz spreken :)

zolang je het niet te bond maakt laten ze je meestal goed met rust, ga je natuurlijk de woonwijk voorzien van oogverblindende straatverlichting aan hoge snelheid met de radio op iedereen danst mee.... :) ook geen uitsteeksels zoals bij spartacus helpt op je bolide.

meestal is het eens per jaar de demontage en hermontage op de keuring :) belachelijk maar goed daarvoor leven we in België. ik zat tijd in zweden, daar rijd iedereen rond met een kunstmatige zon op zen bumper.

bij een Amarok is het allemaal wat meer vanzelfsprekend, maar nu moet ik een bevestiging punt vinden :)

je fotos zijn mooi maar helaas laten ze ook niet goed zien waar ze op aftakken. ledbars heb ik al genoeg van de meeneem chinees, tenzij je er een ton tegen gooit zullen ze nooit hella 3000 niveau halen :p
Plaats reactie