Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Cassetteluifel L2H3

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4773
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Cassetteluifel L2H3

Bericht door Hanz »

Multivan Generation schreef: 07 dec 2018, 18:22
DirkvW schreef: 07 dec 2018, 17:22 Ja is me al eerder opgevallen er is veel voor de Ducato. Hoe ik dan de stap maak naar t5 zie ik dus niet helemaal voor me.
Wat denk je van dat als inspiratie en/of oplossing gebruiken voor "het probleem" waar jij mee zit?
Het hoeft niet allemaal rechttoe recht aan te zijn toch?

Groeten Peter
Precies, dat was ook de reden dat ik dit voorbeeld gaf. Ga eens kijken hoe ze dat bij een Ducato opgelost hebben en met een beetje fantasie moet dat dan toch ook toepasbaar gemaakt kunnen worden op een T5 hoogdak. In ieder geval weet je dan in welke richting je de oplossing kunt zoeken.
Trouwens, in een vorige reactie heb ik een link vermeld naar de verschillende adapters die er zijn. Volgens mij zitten er daar ook wel tussen die op een T5 toepasbaar zijn.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
DirkvW
Berichten: 120
Lid geworden op: 31 aug 2010, 19:30

Re: Cassetteluifel L2H3

Bericht door DirkvW »

Ik blijf het een lastig onderwerp vinden.

Ik ken iemand die ik het toevertrouw om de luifel er op te zetten. Hij wil het ook doen. Nu heb ik alleen nog de juiste spullen nodig.

Thule heeft wel universele dragers maar die zijn voor een recht dak. Mijn dak loop wat schuin af. Ik heb geen idee of dat heel nauw komt. Ik hen sowieso geen beeld bij hoe precies het moet passen.

Ze lijken ook montagerails te hebben maar die zijn weer te lang voor de bus.

Contact met verschillende bedrijven heeft wel enkele stevige prijsopgaves opgeleverd maar nog geen concreet antwoord op welke adapters ze gaan gebruiken.
Plaats reactie