Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

hoe diep boren in multivan vloer?

vragen over de T5
goosberger
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 mei 2011, 20:58

Re: hoe diep boren in multivan vloer?

Bericht door goosberger »

jan2009 schreef: 18 jan 2019, 16:45 Ja geweldig he , dat voor je wordt meegedacht.

Maar van jou kant is enige feedback ook wel zo netjes als ik wat vraag.
Nee, is alleen bedoeld voor de belasting, koken doe ik niet op dit pitje!
groet goos
goosberger
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 mei 2011, 20:58

Re: hoe diep boren in multivan vloer?

Bericht door goosberger »

Misschien een gekke gedachtegang maar is het alleen voor de optische afwerking niet mooier om over de draadstang richting de stoelen ook een alu koker te plaatsen, nu zie je die lelijke draadstang zo in het zicht.
[/quote]

zeker is inmiddels al weer gebeurd!
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: hoe diep boren in multivan vloer?

Bericht door ktmkrik »

goosberger schreef: 20 jan 2019, 15:59
jan2009 schreef: 18 jan 2019, 16:45 Ja geweldig he , dat voor je wordt meegedacht.

Maar van jou kant is enige feedback ook wel zo netjes als ik wat vraag.
Nee, is alleen bedoeld voor de belasting, koken doe ik niet op dit pitje!
groet goos
Ook al gedacht aan een bedconstructie dan want blijkbaar moet dat ook vast aanwezig zijn in een bus voor de belastingdienst.
goosberger
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 mei 2011, 20:58

Re: hoe diep boren in multivan vloer?

Bericht door goosberger »

ktmkrik schreef: 20 jan 2019, 16:20
goosberger schreef: 20 jan 2019, 15:59
jan2009 schreef: 18 jan 2019, 16:45 Ja geweldig he , dat voor je wordt meegedacht.

Maar van jou kant is enige feedback ook wel zo netjes als ik wat vraag.
Nee, is alleen bedoeld voor de belasting, koken doe ik niet op dit pitje!
groet goos
Ook al gedacht aan een bedconstructie dan want blijkbaar moet dat ook vast aanwezig zijn in een bus voor de belastingdienst.
ja hoor, heeft een slaaphefdak!
Chrisos
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2018, 12:41

Re: hoe diep boren in multivan vloer?

Bericht door Chrisos »

Snelle vraag: als ik een klein bestelwagen-systeem in mijn oude T5 wil installeren (bijvoorbeeld: https://www.mysortimo.nl/nl/producten/b ... inrichting), waar moet ik dan aan denken?
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: hoe diep boren in multivan vloer?

Bericht door ktmkrik »

Chrisos schreef: 25 jan 2019, 17:30 Snelle vraag: als ik een klein bestelwagen-systeem in mijn oude T5 wil installeren (bijvoorbeeld: https://www.mysortimo.nl/nl/producten/b ... inrichting), waar moet ik dan aan denken?
Neem aan dat je bedoeld waar je aan moet denken wat belangrijke punten zijn voor een degelijke montage of wat een kleine inrichting gaat kosten?

Als je het degelijk wil inbouwen weet dat een T5 een verschrikkelijke auto is om een bedrijfswagen inrichting te plaatsen.
Ten eerste al die tuperware zooi, hitte schilden en eventueel reservewiel die je moet verwijderen om bij de bouten te kunnen komen die je door de bodem moet boren.
Dan te bedenken dat je doorgaans vaak in een koker uitkomt en dus een lange boor en bout nodig bent.
Volgende belangrijke punt is de beugels naar de zijkant van de auto, bij een inrichting tot 1m 1 x een beugel, hoger zelfs 2x per zijde.
Als je het zo doet dan ben je er van verzekerd dat een inrichting bij een noodstop ook blijft staan op de plek waar je hem hebt gemonteerd.
Plaats reactie