Het is gelukt, maar is niet super betrouwbaar:
De slang die met frisse lucht terugkomt van de ic bestaat uit vele stukjes.
Ziet dat er wat betrouwbaar uit??? Een stevige testrit blijkt het toch al te doorstaan.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
ic150 op 88pk
- Pascal-141
- Berichten: 10826
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
- Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel
Omdat hij , zoals in de titel vermeld werd , een intercooler van een 150 heeft gemonteerdt4freak schreef:hallo waarom heb je die slang aangepastTransivan schreef:Als er iemand zijn standaard 88pk-buis niet meer nodig heeft, ik koop ze over.
(om zeker te zijn als ik op skireis ga, ...)
dan als ik mag vragen
heb namelijk ook een 88 pk
gr albert
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
er is geen "slang" beschikbaar voor de rechterkant, want bij een 150pk zit dat daar helemaal anders.
Dit is een mix van de 2 bochtjes die er standaard wel te vinden zijn, het stukje buis met de sensor en 2 gezaagde stukjes van de 88pk-buis. Er valt heel wat te kronkelen want er zit vanalles in de weg daar.
Dit is een mix van de 2 bochtjes die er standaard wel te vinden zijn, het stukje buis met de sensor en 2 gezaagde stukjes van de 88pk-buis. Er valt heel wat te kronkelen want er zit vanalles in de weg daar.