Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Heeft iemand een onderdelenlijst voor het omkatten van Automaatbak naar een versnellingbak?

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MiNiER
Berichten: 168
Lid geworden op: 31 dec 2007, 14:15
Locatie: Zwolle

Heeft iemand een onderdelenlijst voor het omkatten van Automaatbak naar een versnellingbak?

Bericht door MiNiER »

Zoals de titel het zegt heeft iemand een lijst met onderdelen wat benodigd is voor het ombatterijen van automaatbak naar een schakelbak. Graag zelfs met VAG nummer
De volgende bus wil ik omkatten:
Vw T4 uit 1999, automaat 2.5tdi ACV motor

Denk dat ik de volgende onderdelen nodig ben maar heb geen flauw benul van de vag nr’s
Kilometer teller
Versnellingspook(met de reverse naast de 1ste versnelling)
Linkeras
Ecu
Kabelboom
Versnellingsbak zelf
Stangen en bevestigingsonderdelen
Dus het complete plaatje. Wil niet voor elke boutje moertje weer terug naar de vw. En dat de boel weer vetraagd met bestellen en zo
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10817
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: Heeft iemand een onderdelenlijst voor het omkatten van Automaatbak naar een versnellingbak?

Bericht door Pascal-141 »

MiNiER schreef: 17 jun 2019, 18:14 Zoals de titel het zegt heeft iemand een lijst met onderdelen wat benodigd is voor het ombatterijen van automaatbak naar een schakelbak. Graag zelfs met VAG nummer
De volgende bus wil ik omkatten:
Vw T4 uit 1999, automaat 2.5tdi ACV motor

Denk dat ik de volgende onderdelen nodig ben maar heb geen flauw benul van de vag nr’s
Kilometer teller
Versnellingspook(met de reverse naast de 1ste versnelling)
Linkeras
Ecu
Kabelboom
Versnellingsbak zelf
Stangen en bevestigingsonderdelen
Dus het complete plaatje. Wil niet voor elke boutje moertje weer terug naar de vw. En dat de boel weer vetraagd met bestellen en zo
Waarom wil je een versnellingspook/stangen met de achteruit naast de 1 ? Je wil dus een lichtere ajt versnellingsbak , en geen sterkere acv versnellingsbak ? Is daar een reden voor ?

Vergeet ook de versnellingsbaksteun en de startmotor niet in je lijst...
En indien een ACV bak , ook de tussenas niet vergeten.
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5267
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: Heeft iemand een onderdelenlijst voor het omkatten van Automaatbak naar een versnellingbak?

Bericht door René »

Kan je aan alle spullen helpen hoor, heb alle delen liggen.

René
Gebruikersavatar
MiNiER
Berichten: 168
Lid geworden op: 31 dec 2007, 14:15
Locatie: Zwolle

Re: Heeft iemand een onderdelenlijst voor het omkatten van Automaatbak naar een versnellingbak?

Bericht door MiNiER »

René schreef: 30 jun 2019, 04:20 Kan je aan alle spullen helpen hoor, heb alle delen liggen.

René
Ik heb je een pb verstuurd
Plaats reactie