Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Hallo even voorstellen...

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
automobilia
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2019, 16:50
Locatie: Wehe - den Hoorn (ligt 900km ten noorden van Parijs)

Hallo even voorstellen...

Bericht door automobilia »

Hallo,

Mijn naam is Bert en ben een ontzettende T4 liefhebber en nieuw hier op het forum. Als ontzettende autoliefhebber met name van de VAG groep en het oude PORSCHE luchtgekoeld spul. Mijn huidig wagen park bestaat uit een Volkswagen Golf (mk3) Cabriolet bj 1994 (ja 1 van de eerste originele geleverde Nederlander) en een Mini One van 2008. Wat is mijn bedoeling hier? Nadat ik mijn golf afgl. winter een refurbished momentje gunde voor het vervangen van de kachel-radiateur, wiellagers voor, dashboard voorzien van led verlichting, koelings probleem, grondige poets beurt met een clay-bar en deep polisch wax plus wat kleine dingetjes. Dit voor mij zelf momentje nam 8 weekenden inbeslag.....waarbij ik alles zelf deed. Ook kreeg ik begin Maart gewoon € 38,-- terug aan statiegeld van de compsumtie's die ik nuttige tijdens de werkzaamheden aan " cabby " :proost .
Kort verhaal lang...... wij mijn echtgenoot en ik willen volgend jaar tijdens de vakantie en de weinige vrije dagen/uurtjes met een zelfbouw camperbus Europa weer opnieuw leren verkennen en uiteraad Nederland ook. (kinderen zijn nu het huis uit)
Nou is de intensie om zelf een camper te bouwen op basis van een T4 en dit dan in de aankomende wintermaanden. Nu heb ik mijn zoek tocht voor een T4 gericht op de Duitsland heb namelijk zeer goede ervaring met het kopen van een auto bij onze ooster buren want onze Mini komt daar ook weg en heb ik zelf ge-importeert. Zelf ben ik een " handige bertje" dus dat schort er niet aan. Rijst de vraag wat kom ik hier doe? Ervaringen opdoen...veel lezen en me al vast inleven in mijn nieuwe project. Zal mij voorlopig op de achter grond houden maar als het project begint te starten dan laat ik van me horen......nee veel van mij laten horen.

Peace, :T44EVER en tot gauw, Bert


ps, de T6 in mijn avatar is mijn werk auto..werk in het medisch vervoer voor een groot laboratorium in de stad Groningen.
Gebruikersavatar
autocaravana
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 jun 2011, 18:21

Re: Hallo even voorstellen...

Bericht door autocaravana »

Hallo, welkom.
Ik zou wel even mijn kilometerteller na laten kijken...

(zie avatar)
https://bicitours.blogspot.com
Sinds juni 2001 in bezit: VW T4 2.5TDI Syncro California 1999
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4453
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Hallo even voorstellen...

Bericht door Henk-1 »

Hoi Bert,

welkom op weetjewel.
Lijk me een leuk project zelf een camper bouwen .
Hou ons op de hoogte :toppie
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Plaats reactie