Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Luc en Chris, ex camperaars

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Luc en Chris
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:29
Locatie: Kloosterzande

Luc en Chris, ex camperaars

Bericht door Luc en Chris »

Dank je wel voor de acceptatie.

Wij zijn Luc en Chris en komen uit Kloosterzande, Zeeuws-Vlaanderen wat gewoon in Nederland ligt.
Wij hebben 24 jaar campers gehad, maar medische redenen dwongen mij helaas daarvan afscheid te nemen en voor een tourcaravan te gaan. We staan in 2019 op een seizoenplaats, maar het kriebelde te wat te hard en gingen op zoek naar een caravantrekker. En eigenlijk veel sneller dan voorzien vielen we op de bijgaande T5 uit 2004 met dubbele cabine.

Maar we (ik, Luc dus) hebben een paar vraagjes:

Ik wil graag een cuise controle, maar zie echt door de bomen de bus niet meer. Wat zijn de mogelijkheden, prijzen?

En als extra wil ik graag een achteruitrijcamera en heb denk ik de meest geschikte plaats gevonden in de bumper. Maar hoe brengen jullie de kabels naar binnen? Ik heb nog een splinternieuw setje liggen uit onze campertijd.
Onze T5
Onze T5
Gebruikersavatar
hugopoley
Berichten: 340
Lid geworden op: 18 okt 2018, 14:54
Locatie: Zeeland

Re: Luc en Chris, ex camperaars

Bericht door hugopoley »

Welkom hier.
Als je het in wilt laten bouwen kan ik je CaraudioZeeland aanraden. Die heeft hier veel ervaring mee en levert kwaliteit werk af. De plaats van de camera zou ik zelf onder de handgreep plaatsen, daar zit hij origineel ook en valt hij het minste op.
Gebruikersavatar
ktmkrik
Berichten: 1063
Lid geworden op: 21 jan 2012, 14:02

Re: Luc en Chris, ex camperaars

Bericht door ktmkrik »

hugopoley schreef: 03 jul 2019, 09:23 Welkom hier.
Als je het in wilt laten bouwen kan ik je CaraudioZeeland aanraden. Die heeft hier veel ervaring mee en levert kwaliteit werk af. De plaats van de camera zou ik zelf onder de handgreep plaatsen, daar zit hij origineel ook en valt hij het minste op.
Mooie plek idd voor de camera maar mijn ervaring is dat bij regen er vaak een druppel water op de lens van de camera gaat zitten waardoor het beeld van de camera totaal prut is.
Gebruikersavatar
hugopoley
Berichten: 340
Lid geworden op: 18 okt 2018, 14:54
Locatie: Zeeland

Re: Luc en Chris, ex camperaars

Bericht door hugopoley »

Mooie plek idd voor de camera maar mijn ervaring is dat bij regen er vaak een druppel water op de lens van de camera gaat zitten waardoor het beeld van de camera totaal prut is.
[/quote]

Als je de korte versie er op laat zetten valt hij complete onder de afdekstrip, dan lijkt me dat er geen druppels meer op kunnen vallen. Maar dat kan ik ook verkeerd hebben, ik heb er namelijk nog zo'n lelijk groot ding op zitten. Wil ik binnenkort ook een keertje laten vervangen.
Plaats reactie